wtorek, 25 marca 2008

32. Polskie rysie


Za oknem ziiiimno, a do tego od rana tańczą płatki śniegu :-) Zima się trzyma, pokazuje, kto tu naprawdę rządzi ;-)

Smutna prawda: w wiadomościach w necie wyczytałam, że zaledwie 10% osób dorosłych, zarabiających, przekazuje rocznie swój 1% podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Hmmm... no cóż, ja też tego do tej pory nie robiłam :-/ Wstyd. . . Ale lepiej późno, niż wcale, prawda? Postanowiłam wesprzeć WWF Polska. Te niewielkie pieniążki, jakie przekażę, wspomogą akcję ratowania polskich rysi :-)
Właśnie zdałam sobie sprawę, jak samolubnie żyję - nie oszczędzając wody, energii, nie wspierając akcji ekologów, organizacji typu Free Tibet! itp. Okropna jestem, egoistyczna... Muszę się za siebie wziąć!

fotka z czeluści onetu

Brak komentarzy: