wtorek, 8 kwietnia 2008

40. Rozewie raz jeszcze


Zwariowana ta moja pasja :-) Skupuję wszystko, co dotyczy latarni morskich: reprodukcje, mapy, ceramiczne figurki, naparstki ręcznie malowane ;-), pocztówki i fotki, znaczki i FDC, oraz oczywiście wszelkie książki i albumy, na allegro, w galeriach i antykwariatach, które z zamiłowaniem odwiedzam. Jednak przyjemności obcowania z książką drukowaną nie da się porównać do przeglądania stron internetowych księgarni, choć oczywiście nie przeczę, że w Internecie wybór jest znacznie większy. W poznańskim antykwariacie im. Żupańskiego mam nawet swoją „listę zapotrzebowania” i, gdy coś z niej trafia w ręce antykwariuszy, dzwonią do mnie z zapytaniem, czy jestem zainteresowana. To przemiłe! Zresztą w ogóle poznański antykwariat to bardzo przyjazne miejsce. Wydałam i wciąż wydaję tam sporo ze swojej miesięcznej pensji :-) Pozdrawiam!

Dwie pocztówki z wieżą latarnianą w Rozewiu:
- fot. 1 - letnia jest z lat 60-tych,
- fot. 2 - zimowa jest z lat 80-tych.

Brak komentarzy: