poniedziałek, 19 maja 2008

64. Nine Inch Nails

Wczoraj bardzo późnym wieczorkiem, a właściwie to już w nocy ;-) , dostałam maila. W pierwszej chwili pomyślałam: no nieee, kolejny spam :-/ , ale po przyjrzeniu się: a nieee, to news ze stronki jednego z często słuchanych przeze mnie zespołów - Nine Inch Nails. Zarejestrowałam się lata już temu i od czasu do czasu trafia do mnie news, najczęściej dotyczący trasy koncertowej... po Stanach Zjednoczonych :-( Ale nic to! Tym razem niespodzianka! A raczej NIESPODZIANKA!!! Trent Reznor swoim fanom ofiarowuje najnowszy album za darmo! Niesamowite, prawda? To się nie zdarza, coś mi się musi śnić... ;-) Ha! A jednak! Jestem pod wrażeniem tego gestu. Płytka w wersji tradycyjnej, czyli CD i vinyl, ukaże się w lipcu. Pewnie i tak kupię, bo mam wszystkie ich płyty :-)

powyżej okładka albumu The Slip

2 komentarze:

jakow pisze...

Poprzedni album NIN też był za darmo. No prawie za darmo...

Z czterech części "Ghost" pierwsza była/jest za darmo, pozostałe płatne, ale za taką cenę to ja poproszę jeszcze...

NIN ma u mnie dużego plusa!

Zacisze wyśnione... pisze...

Ghost dostałam w prezencie prosto z Londynu, więc nawet nie zauważyłam, że część albumu była darmowa :-) Ale rzeczywiście - dla fanów super sprawa!