piątek, 25 lipca 2008

88. Zielona róża


Taką oto cudowną różę wypatrzyłam na Rynku Wielkopolskim w centrum Poznania. Od razu oczywiście zabrałam ją do domu :-) - tzn. kupiłam w Euro Florist ;-D Pyszni się teraz na parapecie, tuż obok młodziutkiego papirusa, który - uff!!! - ukorzenił się, trafił do doniczki z ziemią i postanowił wszystkim pokazać, w jakim to tempie można rosnąć. Kolejne fotki już niedługo...

PS. Zdjęcia robione Olympusem E-510, który jest absolutnie fantastyczny! Mogę to już powiedzieć :-) w pełni przekonana do aparatu i jego możliwości. Zanim go kupiłam, przeczytałam chyba wszystkie możliwe strony na temat lustrzanek cyfrowych ;-) , przejrzałam pod lupą testy, przeanalizowałam z góry na dół fora kilku największych producentów, aż wreszcie-nareszcie się zdecydowałam. I nie żałuję! Polecam niezdecydowanym - szkoda wydawać fortunę na najnowszy i najnowocześniejszy sprzęt na rynku, kiedy ten z oferty sprzed roku też jest doskonały :-) Oczywiście, nie jestem zawodowcem, więc...

Brak komentarzy: