sobota, 26 lipca 2008

89. Lato...


Uff, jak gorąco! ;-) Ledwie można oddech złapać w tej spiekocie... A zachciało mi się dziś wybrać na miasto w poszukiwaniu gazetek o wnętrzach. Niestety, być może z racji wakacji, nie udało mi się zdobyć najnowszego numeru jednego z magazynów niemieckich „Wohn Idee”. Wielka szkoda :-/ Zauważyłam, że coraz więcej osób kupuje tematyczne pisma, również w obcych językach. Z jednej strony to fantastycznie, że jest powiększające się grono zainteresowanych, dbających o ciekawy i nowoczesny wygląd mieszkań i domów, z drugiej - muszę teraz „polować” na kolejne numery moich ukochanych pism :-/

Fotki jeszcze z Pentaxa MZ-10 z podpiętą 135-ką z serii M; cudne malwy, które dla mnie są symbolem pełni lata :-)

1 komentarz:

holka polka pisze...

uwielbiam magazyny wnętrzarskie, moja kolekcja zajmuje kilka półek i chyba powinnam zacząć zastanawiać się nad moim nałogiem :) szkoda, że zagraniczne są takie drogie...