czwartek, 14 sierpnia 2008

92. Wakacje!




Aaaaaaa!!! Nareszcie!!! Zaczynam wakacje, dwa tygodnie lenistwa!!! Ja to mam dobrze, co? ;-) Parę dni w Poznaniu, a potem wylatuję do siostrzyczki, do Brighton w południowej Anglii - to niewielka nadmorska miejscowość w stylu naszego Kołobrzegu. Baaaardzo się cieszę! :-D

A na fotkach roślinki z mojego ukochanego poznańskiego Ogrodu Botanicznego. Było ciepło, ale bez rażącego słońca, niebo lekko tylko zachmurzone. Zdjęć w żaden sposób nie obrabiałam - to skany z fuji superia 200. Przykład bardzo płaskiej tzw. „papierowej” głębi ostrości - efekt osiągnęłam dzięki pełnemu otwarciu obiektywu i podpiętej soczewce. Fotki robione w zeszłym roku w sierpniu aparatem Pentax MZ-10 z podpiętą klasyczną 50-tką Ricoh Rikenon XR f 2,0 wersja L (re-we-la-cyj-ny obiektyw!!!; niestety nie mam już tego obiektywu - tak jak i całego systemu Pentaxa - a żałuję, bo był doskonały, m.in. dzięki temu, że pierwsza soczewka była usadowiona dość głęboko i to sprawiało, że nigdy nie łapał blików świetlnych) i dodatkowo soczewka +4 dioptrie.

Brak komentarzy: