niedziela, 17 sierpnia 2008

95. Domy marzeń

Na fotce dom nazwany Lindö a zaprojektowany przez szwedzkich architektów SAR/MSA - Johana Danielssona i Staffana Morudę.

Wczoraj surfowałam po Internecie, rozpoczynając od słówek „dom" i „projekt". Wieki zajęłoby mi przeglądanie samych tylko fotek, a gdzie plany i wizualizacje... :-) Ale z drugiej strony sama przyjemność! Pomarzyć można... Mnie podobają się domy o prostej bryle, bez łamanych wielokrotnie dachów, oczywiście musi być weranda ;-) , a może dom z bali?... Choć nie mam pojęcia, czy w naszych warunkach klimatycznych ma to sens...
Spodobały mi się projekty szwedzkiego studia architektonicznego Götenehus. Świetne pomysły, wiele zrealizowanych projektów (fotki prawdziwych domów, a nie tylko komputerowe rzuty). Polecam chwilkę zapomnienia :-)

Brak komentarzy: