wtorek, 2 września 2008

102. Collage

...przy okazji „102” postu powinno być o czterech pancernych i psie - no i „Rudy - 102” ;-) - jednak tyle się nakatowałam przy okazji nowego wydania tej książki, że a-a, cicho-sza... :-)

Ale ja dziś chciałam o czymś innym. Otóż... Warto zajrzeć na stroniczkę Magazynu „Small”, który prezentuje pomysłowe papierowe collage utalentowanej Jamye McGowan. Bez zbędnych słów, samo patrzenie sprawi, że się zadziwicie, ale i uśmiechniecie :-D

Na fotce jedno z oryginalnych dzieł Jamye - reprodukcje prac, również i oryginały, są do kupienia bezpośrednio u autorki na stronie Etsy :-)
© 2008 Jayme McGowan. All Rights Reserved.

2 komentarze:

Zosik pisze...

Przepiękny :) Myślałam, że to Twoje rękodzieło.

Zacisze wyśnione... pisze...

Och, bardzo bym chciała móc tworzyć takie cuda, jednak moje ręce nie są tak sprawne, a wyobraźnia nie aż tak barwna :-) Pozdr., M.