wtorek, 14 października 2008

126. Frankfurt

Jutro zaczynają się jubileuszowe 60. Targi Książki we Frankfurcie, prawdziwa uczta dla wszystkich moli książkowych ;-) Gościem specjalnym tych targów jest Turcja. Autorzy czytają swoje książki, można z nimi porozmawiać, zdobyć autograf; odbywają się wystawy ilustracji tradycyjnej (te mozaiki, ornamenty, kolory, tkaniny, architektura... eh, jaka szkoda, że mnie tam nie ma...) prezentowanej tuż obok twórców nowoczesnej grafiki; będzie też wystawa i panel dyskusyjny o typografii (!) w Turcji, a nawet spotkanie dotyczące komiksów, muzyka i koncerty, degustacje (uwielbiam ten turecki zwyczaj picia mocnej herbatki w maleńkich szklaneczkach)... Cudo! Aż wstyd się przyznać, że niewiele znam i czytałam autorów tureckich. Orhan Pamuk oczywiście jest znany teraz na całym globie, ale inni... Hmm... No wstyd... Trzeba to nadrobić :-) Jakieś sugestie? Będę wdzięczna!
PS. Bardzo ładne logo, prawda? Hasłem jest „Turcja we wszystkich kolorach” :-)

A za tydzień... 12. Targi Książki w Krakowie! Oczywiście będę (nie wiem, czy przez wszystkie dni, ale w czwartek i piątek na pewno)! Ktoś jeszcze? Może się spotkamy? :-)

5 komentarzy:

2lewastrona pisze...

ja bede w chyba w sobote.
A Pamuka czytam "Stambuł" cudna

Zosik pisze...

d (sobota zapewne), bo czwartek i piątek muszę w pracy siedzieć i nie zdążę do huty (czytaj na Centralną) dojechać. Spotkałabym się z przyjemnością wiec jakby co wstępnie zgłaszam swój akces :)

festoon pisze...

Ze mnie taka czytaczka;) i na żadnych Targach książki nigdy nie byłam.
To już druga rzecz,której nie robiłam w życiu,a którą mi uświadomiłaś-->na giełdzie kwiatowej też nie byłam.
A swoją drogą na Targach książki ten zapach świeżutkich tomów musi być wspaniały,mmm...

...odnośnie zniknięcia,tłumaczę się poniżej...

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

A ja nie będę:(

www.bombolada.blox.pl pisze...

Zapraszam Cię do wzięcia udziału w zabawie czytelniczej i przeprowadzenia wywiadu z samą sobą! Szczegóły na moim blogu!