piątek, 31 października 2008

133. Losowanie w ciemnościach

Zeusie! Ależ sobie dałam pracę ;-) Nazwijałam się losów, że aż palce bolą... ale do każdej książeczki było po paru chętnych, stąd też kilka losowań. Straaaasznie żałuję, że nie mogę obdarować wszystkich, ale... to nie ostatni konkurs :-) Następny będzie w drugiej połowie listopada - z myślą o Mikołajkach przygotuję pięknie ilustrowane i opowiedziane książki dla dzieci. Już teraz zapraszam!
A oto zwyciężczynie konkursu nr 2:

(1) Ukryte wady Elsebeth Egholm => powędruje do madzi
(2) Sztuka bycia Elą Johanna Nilsson => trafi do anny
(3) Radość niedoskonałości Veronica Chambers => ucieszy rr-odkową
(4) Jeździec na wielorybie Witi Ihimaera => zawita do bombolady
(5) Eryk Piotr Rowicki => nacieszy kimurę
(6) Poza prawdą i kłamstwem Marcin Pietraszek => wzruszy ivon777

Dziękuję bardzo bardzo bardzo :-))) za udział w konkursie! Cieszę się, że jesteście!
Poproszę na mojego maila (jest u dołu strony) o Wasze adresy pocztowe. Zapewniam, że zaraz po wysłaniu książek dane zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo nie będą przetwarzane.
Do następnego razu!

PS. przepraszam za jakość zdjęcia, ale jest dopiero 17.15, a już ktoś wyłączył słońce :-/ Coś się komuś pomyliło??? ;-D

10 komentarzy:

www.bombolada.blox.pl pisze...

O rany! Wygrałam! Ale jestem przeszczęśliwa!!! Wygrać coś udało mi się raz w życiu. Kosz słodyczy! A wygrana książki cieszy sto razy bardziej! Buziak, sprawiłaś mi wiele radości!
Ten, kto wyłącza tak wcześnie słońce zabiera mi mnóstwo energii!!!

Madzia pisze...

O rany ja też:))) A ja nawet nie pamiętam...ale to chyba jest moja pierwsza wygrana, z której się ogromnie cieszę! ...wygrana książka jak znalazł na miłe spędzenie czasu w te jesienne, często ponure dni.
Pozdrawiam

Marigolden pisze...

Gratuluję zwycięzcom, Zacisze pozdrawiam :)

kimura pisze...

Bardzo dziekuje i gratuluje pozostalym obdarowanym:)

ivon777 pisze...

Tak miła niespodzinka mnie spotkała! Tym razem zupełnie nie liczyłam na szczęście w losowaniu. A tu proszę... Wygrałam książkę, którą chciałam mieć po pierwszym spojrzeniu na okładkę - autor, tytuł i to intrygujące zdjęcie z okładki . Bardzo mi miło ! Gratuluję wszystkim, którzy wygrali a Kapitanowi "Zacisza wysnionego" życzę wszechobecnego Słońca , jego ciepłych promieni , jego światełka na zdjęciach (:
Serdecznie dziekuję , jestem wzuszona takim rzadkim gestem obdarowywania bezinteresownego . Gestem dobroci .
I choć nie znam autora- pozwolę sobie przytoczyć - "Trzeba być bardzo mądrym, żeby być dobrym.

Wszystkiego dobrego !

2lewastrona pisze...

gratuluję wszystkim!! :)

rr-odkowa pisze...

O ja nie mogę. Wygrałam!! Chyba po raz pierwszy w życiu! Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę :-)))))))

festoon pisze...

A ja po chwilowej niebytności tutaj,załączam gratulacje wygranym:)Ja tez dziś dostałam świetny prezent do poczytania,więc także jestem wygrana:)

Anna pisze...

Dziękuję bardzo! Maila właśnie napisałam.

Anna pisze...

Dziś dotarła ksiązka! Serdecznie dziękuję za ksiązkę i za zakładkę:)