czwartek, 6 listopada 2008

136. Etsy!

Karen! Thank You! Thank You! Thank You!!! I love this snowflake! :-)
foto © ze strony sklepiku
weardaily

Etsy to niesamowite miejsce w globalnej sieci :-) Do niedawna tylko się z zachwytem przyglądałam i czerpałam pomysły na własne „ręczne robótki”, ale ostatecznie postanowiłam założyć konto PayPal i zakosztować co niektórych skarbów osobiście ;-) Takie to łatwe… a jedynym ograniczeniem jest głębokość naszej sakiewki :-/
W każdym razie wczoraj dotarła do mnie przesyłka z przecudownym srebrnym wisiorkiem ręcznej roboty, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-) bo jak już wiecie bardzo lubię wszelkie etniczne, ludowe, rustykalne… itp. cudeńka. Oczywiście wisiorek jest z płatkiem śniegu!!! Przeurocza właścicielka sklepiku, Karen, pięknie zapakowała mój skarb w srebrne pudełeczko ze wstążką i dołączyła ręcznej roboty kartkę. Ekstra dostałam dwie niewielkie zawieszki - z perełką i z kryształem górskim - idealnie pasujące do śnieżynki. Jestem w niebie! ;-) Cudo! Sami zresztą popatrzcie…

11 komentarzy:

Madzia pisze...

Śliczna ta "śnieżna" zawieszka:)
Dziękuję za przesyłkę, dotarła wczoraj, trochę o tym na moim blogu...zapraszam i pozdrawiam:)))

stula pisze...

cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Matylda_ab pisze...

To Etsy to coś w stylu naszych: www.decobazaar.pl
www.pakamera.pl
www.wylegarnia.com
albo www.ludowomi.pl
Nasze rodzime aktystki też mają piękne towary na sprzedaż ;)) Ja już wiele razy kupowłam kolczyki, ręcznie robione, oryginalne i niepowtarzalne ;)) Zatem polecam też nasze strony

aeljot pisze...

Oj cudo, śliczny ten płatek sniegu. Wydaje się,że zaraz się roztopi...

joanna.ka pisze...

Cudna zawartość, ale jakże ważne opakowanie plus te dodatki...
Stronka ciekawa:))

Ita pisze...

Niesamowity drobiazg ,na pewno sprawił Ci wiele radości .

holka polka pisze...

rzeczywiście piękne. Boję się przeglądać Etsy, bo zawsze znajdę coś pięknego, a do zagranicznych przesyłek podchodzę strachliwie. Taki tchórz ze mnie. Zapytam się jeszcze niedyskretnie, dużo wyniosła Cię przesyłka? pozdrawiam

Zacisze wyśnione... pisze...

Dziękuję!
madzia: cieszę się :-)
matylda_ab: znam, zaglądam regularnie, kupuję :-) Ale to polskie stronki, a Etsy to cały świat, nie tylko USA, gdzie - zdaje się - narodziła się ta stronka.
holka_polka: 6 dolarów za zawieszkę i 4 za przesyłkę; to chyba nie tak wiele za piękną, ręcznie zrobioną, unikalną zawieszkę :-)

www.bombolada.blox.pl pisze...

Przepiękna zawieszka! Może też na coś z tej strony się skuszę...

pasiakowa pisze...

Faktycznie, prześliczna zawieszka. jest czego zazdraszczać ;)

latarnia pisze...

Piękny wisiorek :-) Uwielbiam ręczne wyroby, uwielbiam zimę i śnieg - naprawdę cudnie się kojarzy!

Co do Etsy to się zgodzę - bardzo niezwykłe i pozytywne miejsce w sieci, z polskimi galeriami nie ma co porównywać w ogóle (na ich niekorzyść niestety!); miałam przyjemność tam i sprzedawać i kupować :-)