niedziela, 23 listopada 2008

146. Konkurs nr 3

Tym razem z okazji zbliżających się Mikołajek [06XII] konkurs dla dzieci :-) i tych małych, i tych całkiem dużych, które lubią dobre opowieści, wierszyki oraz piękne ilustracje. Uszykowałam trzy pakiety po trzy książeczki:

Pakiet nr 1:
- Łazik i Klara Erik Jakub Groch [Replika]
- Zbzikowane wierszyki łamiące języki M. Strzałkowska [PTWK]
- Chodzi, chodzi baj po ścianie K. Iłłakowiczówna [Media Rodzina]

Pakiet nr 2:
- Łazik i Klara Erik Jakub Groch [Replika]
- Wiersze że aż strach M. Strzałkowska [Media Rodzina]
- Gimnastyka dla języka +CD M. Strzałkowska [Media Rodzina]

Pakiet nr 3:
- Łazik i Klara Erik Jakub Groch [Replika]
- Goście na Boże Narodzenie Sven Nordqvist [Media Rodzina]
- O wędrowaniu przy zasypianiu I. Chmielewska [Hokus-Pokus]

Książki pochodzą z mojej biblioteki, a Łazik i Klara od K., której serdecznie dziękuję. Proszę wpisywać się w komentarzach. Czas: do piątku. Losowanie: w sobotę. Życzę powodzenia :-)

PS. zwrócono mi uwagę, że to żaden konkurs, a raczej losowanie, skoro nie ma pytań konkursowych; przyjęłam jednak tę nazwę na początku, więc niech tak zostanie ;-)

28 komentarzy:

Wojciechl0 pisze...

Witamy Panią... Razem z wujkiem (jest na awatarze) jesteśmy zagorzałymi czytelnikami Pani bloga. Chcielibyśmy bardzo serdecznie Panią pozdrowić znad Zatoki...
Docent

stula pisze...

To się pięknie wpisuję i wraz z córką Leną bierzemy z przyjemnością udział w losowaniu. Powodzenia dla Wszystkich i pozdrowienia dla Ciebie!

paula_71 pisze...

Wpisuję się i ja!Jak już się to moje maleństwo urodzi i troszkę podrośnie książeczki będą jak znalazł!Pozdrawiam wraz z brzusiem :)

mandryszka pisze...

Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu, ale piszę tutaj pierwszy raz. Marzę o "Łaziku i Klarze". Raczej nie mam szczęścia w losowaniach i konkursach wszelkich, ale co tam, grunt to dobrze się bawić:-) Pozdrawiam

poczwarka pisze...

Co tam nomenklatura - jak konkurs to konkurs! ;-) Piękne pozycje w pakietach do przejęcia, chętnie zaopiekuję się jednym z nich z racji sentymentu do literatury dziecięcej oraz "skrzywienia zawodowego". Pozdrawiam ciepło-choć śnieżnie i zimowo :D

blondynka chaotyczna:) pisze...

to i ja się wpisuję, wierna czytelniczka (najchętniej na ten pakiet z łamaniem języka) z córeczką

pszczola pisze...

no to ja również chętnie zadebiutuję w konkursie :))) byłoby miło dostać pakiecik jakiś miły dla ukochanej siostrzenicy ( malutkiej jeszcze) - Majusi :)))

Z pisze...

To jak Mikołaj coś sponsoruje, to i ja sie dolączam z synkiem, fanem Tupcia Chrupcia :D

Anna pisze...

Zgłaszam moją trzylatkę do pakietu nr 2.

kultur-alnie pisze...

Zgłaszamy się z przyjemnością jako dwie wielkie miłośniczki literatury dziecięcej:) My, czyli pięcioletnia Maja z mamą...pozdrawiamy i na wyniki czekamy:-)

www.bombolada.blox.pl pisze...

I ja się zgłaszam! Prezent jak znalazł dla siostrzenicy ;)

decomarta pisze...

Oj, chętnie przygarnę razem z synkiem któryś z pakietów :D
Pozdrawiam
decoMarta

kimura pisze...

To i ja sie zglaszam wraz z dwoma moimi czytelnikami:)

latarnia pisze...

Uwielbiam czytać książki dla dzieci, więc się radośnie pcham do losowania :-)
Gorące pozdrowienia!

Iwona pisze...

witaj !
to i ja się dopiszę razem z moimi dwiema córeczkami :) życzę wszystkim powodzenia w losowaniu i pozdrawiam bardzo cieplutko Iwona

Sara pisze...

Ja ja ja ja!!!! Ja chcę, zwłaszcza Nordqvista!

kilargis pisze...

Marzy mi się "Baj" Iłły. Serdecznie Panią pozdrawiam.

kilargis pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aga-zojka pisze...

Książki dziecięce na blogach zawsze wywącham:) Uwielbiam je czytać z dziećmi, przenosząc się wraz z nimi w bajkowy świat, czarowne miejsca... Wiele pozycji pamiętam ze swojego dzieciństwa, wiele nowych "perełek wydawniczych" wciąż poszukuję... Wspólne wieczory przy książce są tak mocno wpisane w codzienny rytuał, że nie wiem, czy udałoby się obejść bez niego. Jest potrzebny moim dzieciom, ale także mnie samej i mężowi... Bo kto nie lubi, gdy się go zabiera do krainy magii i czarów? Pakiety w konkursie interesujące wielce... zwłaszcza ten nr 3:) Ach, ci goście na Boże Narodzenie... I to wędrowanie przy zasypianiu...;) Idealne na święta lektury:) Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka (od niedawna redaktor Czytulanek, na które zapraszam:)

Murkowa pisze...

To i ja się wpiszę, razem z moją 4,5-letnią rozrabiarą ;) Pozdrawiam!

aeljot pisze...

Dopisuję się i ja. Moja córcia na pewno ucieszyłaby się z takiego pakieciku od Mikołaja :)

czarna inez vell agii pisze...

Chętnie zgłoszę się również do konkursu-losowania:)
Pozdrawiam serdecznie
agii

Aleksandra pisze...

Rowniez zglaszam sie do losowania, ksiazeczki dla dzieci to zawsze lakomy kasek...
Pozdrawiam,
Ola

pasiakowa pisze...

Och, jakie cudne losowanie! No i jak tu się nie wpisać, no jak?

(jejku.. [pąs] chyba pierwszy mój komentarz w Zaciszu, a ja do losowania przybiegam..)

Pozdrawiam ciepło! Idę czytać dalej :)

nowalinka pisze...

Ach piękne te książki, aż się proszą o przeczytanie..okładki bardzo zachęcające :))
A bloga odkryłam właśnie przed chwilą :))

festoon pisze...

a co mi tam,jeszcze 24 nie wybiła,więc się dopisuję na listę,pozdrawiam wczesnonocną porą

ivon777 pisze...

a ja tym razem tak gościnnie sie wpisuję - nie biorę udziału - bowiem los uśmiechnął się do mnie w ostatnim losowaniu i prosto z Zacisza wyśnionego - dotarła do mnie książka , którą bardzo chciałam mieć. Czyż to nie cudowne?! Życzę Wam szczęścia w losowaniu i radości z czytania. Serdeczne pozdrowienia dla Autorki bloga - kobiety o wielkim sercu

Zacisze wyśnione... pisze...

KONIEC!!! ZAMYKAMY!!! :-D Za moment w nowym poście wstawię zdjęcie z wygranymi losami...

PS. Ivon777, kochana jesteś, ale ja? kobieta o wielkim sercu? ;-) to chyba na wyrost powiedziane... :-) Ale i tak dziękuję! Bo miło mi się zrobiło...