sobota, 29 listopada 2008

150. Wyniki

Jubileuszowy - 150! - post ;-D

Cieszę się, że tak wiele osób wpisało się pod postem konkursowym. Niestety, mogę obdarować tylko trzy osoby... Zatem... Losy wydrukowane, złożone i umieszczone w „maszynie losującej”, którą tym razem gra piękne szklane naczynko z Mia Glass Studia [pisałam o nich TU, a zauroczona pracami artystów postanowiłam wreszcie zakupić jedno z ich cudów o imieniu „Mglista łąka”; niestety, zdjęcie kiepskie - szaruga za oknem - więc nie widać, jak piękne jest to naczynko... :-/ Zapraszam zatem do Pakamery albo do Ludowo Mi, ponieważ Studio nie ma jeszcze własnej strony... choć jak napisali do mnie artyści - przymierzają się :-) Czekam niecierpliwie!].
A oto osoby, do których powędrują paczuszki z książkami:

- festoon
- decoMarta
- pasiakowa

Gratuluję! :-) Poproszę Was o adresy pocztowe na mojego maila [jest u dołu strony]. Zapewniam jak zawsze, że jestem osobą prywatną, Wasze adresy są bezpieczne, zaraz po wysłaniu paczek maile zostaną zniszczone i przez nikogo na pewno nie będą przetwarzane, nawet przeze mnie :-)
Do następnego konkursu... A tym razem... W grudniu mój blog będzie obchodził pierwsze urodzinki! :-D Już intensywnie myślę nad nagrodą...

5 komentarzy:

festoon pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
festoon pisze...

OOOOO-jakie miłe zaskoczenie-wpisałam się przecież przed północą,na ostatnia chwilę...
Dziękujemy z Polą,bardzo,bardzo i Zaciszu Wyśnionemu i szczęściu,za jego uśmiech:)
Gratulacje dla pozostałych wygranych.

globalistka pisze...

Gratuluję wygranej, znam to uczucie :) Brawa dla M. z Zacisza Wyśnionego.
Pozdrawiam :)

pasiakowa pisze...

Ojejku!
Zaskoczenie, że hej! Z tego zaskoczenia i ogromnej radości słów mi brakuje. Uśmiech wykwitł mi na twarzy od ucha do ucha i pewnie długo się tak będzie utrzymywał :)
Dziękuję!

I gratulacje dla pozostałych Wylosowanych! :)

Maszyna losująca przecudnej urody :) Chyba przedrepczę się do galerii popodglądać prace twórców owego naczynka :)

Wojciechl0 pisze...

Serdeczne gratulacje dla wszystkich laureatów...
Z niecierpliwością czekamy na nowe konkursy
Docent z wujkiem
P.S.
Gratulacje z okazji 150 posta... Wszystkie bardzo ciekawe.
Mój program JAWS 7.10 nie ma z ich przeczytaniem żadnego problemu...