piątek, 19 grudnia 2008

162. Konkurs nr 4

Ponieważ zbliża się pierwsza rocznica powstania Zacisza wyśnionego... :-) ogłaszam konkurs nr 4. Tym razem zwycięzca będzie jeden. Do wylosowania to, co na zdjęciu [mamy właśnie zimę, kocham zimę!, to i prezenty zimowe...], czyli:

= = = moja ukochana książka pt. Smilla w labiryntach śniegu duńskiego pisarza Petera Høeg, wydanie w twardej oprawie z wydawnictwa Świat Książki,
= = = upominek biżuteryjny: ujęta w srebrną zawieszkę mieniąca się duża zimowa śnieżynka Swarovskiego.

Czas - start! Ostatni dzień wpisu: 24 XII do północy. W pierwszy dzień świąt - 25 XII, czyli dzień powstania mojego bloga - losowanie! Jak zawsze poproszę Was o wpisy w komentarz ;-) Ale! Nie ma lekko tym razem ;-D Jest pewien warunek: do udziału w losowaniu zapraszam osoby, które prowadzą własne blogi [hmmm... ;-D możecie zacząć go prowadzić nawet dziś...]. Powodzenia!!!

38 komentarzy:

joanna pisze...

To ja już składam gratulacje z okazji pięknej rocznicy :))
Bardzo cieszę się, że dałaś się namówić przyjaciołom z Sydney na prowadzenie bloga, bo dzięki temu mogę Cię poznawać...
Trzymaj tak dalej, bo Twoje miejsce jest trochę INNE - WYŚNIONE
Pozdrawiam ciepło - Asia

(i miło mi będzie wziąć udział w konkursie)

Lilithin pisze...

Gratuluję rocznicy :) Pomysł z konkursem szalenie miły i z przyjemnością się do niego zgłaszam :) Mój blog to: czytatnik.blog.pl

globalistka pisze...

Oj kusisz Magdaleno piękną książką i błyskotką. Gratuluję rocznicy na blogu i życzę kolejnych wspaniałych wpisów.
Wesołych Świąt:)

www.bombolada.blox.pl pisze...

Również gratuluję!
Ciekawe,czy mi uda się wytrwać okrągły roczek... ;)
Zaciekawiłaś mnie tą książką- nie słyszałam o niej wcześniej i nawet jeśli jej nie wygram to sobie kupię!
Choć wygrać byłoby mi niezwykle miło - przyjemny prezent urodzinowy byłby to (25grudnia mam urodziny).
Pozdrawaiam

donna pisze...

Gratuluję okrągłego roczku i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu "Zacisza". Mrugam oczkiem w sprawie konkursu i czekam z niecierpliwością na jego finał. Pozdrawiam świątecznie!
http://soul-sound.blog.onet.pl

Anna pisze...

Gratuluje już teraz rocznicy! Książkę czytałam swego czasu po angielsku, przydałoby się odswieżenie po polsku;) Tak więc zgłaszam się!

aeljot pisze...

Jakie śliczności, aż błyszczą :)

Rok prowadzenia bloga - to jest coś. Gratuluje i cieszę się, że mam przyjemność czytać go od jakiegoś czasu.

kilargis pisze...

Gratuluję rocznicy!
Uwielbiam kryminały. Może tym razem poszczęści mi się w konkursie:)

decomarta pisze...

Zgłaszam się! Jakie przepiękne podarunki!!! A ze mnie taka sroczka, hahahaha :)
Gratuluję rocznicy blogowania :)
Wpis już jest u mnie.

festoon pisze...

Czy to wypada chcieć coś wygrać po raz kolejny,długo się zastanawiałam,w końcu uległam pokusie.Przecież nie zaglądam tu tylko z okazji konkursów:)
Cieszę się,że odkryłam Zacisze i życzę wielu kolejnych lat blogowania!
Wesołych Świąt!:)

Ania. pisze...

Moje gratulacje okraglego roczku:-)Zycze wielu takich rocznic,bo jakze milo jest do ciebie zagladac :-D Przede mna jeszcze dluga droga do pierwszej rocznicy . Oczywiscie wciskam sie do konkursiku bo ksiazeczki uwielbiam.Pozdrawiam przedswiatecznie.Ania.
http://naszakochanaruderka.blogspot.com/

Jarosław Czechowicz pisze...

To ja też spróbuję zagrać o tę książkę :-)
Udanego kolejnego roku pisania!

kimura pisze...

Gratuluje rocznicy i oczywiscie zglaszam sie do losowania

stula pisze...

Pięknie gratuluję rocznicy blogowania!!!
I tradycyjnie wpisuję się na listę konkursową. Życzę dobrych Świąt!!!

aagaa pisze...

Gratuluję,pozdrawiam i staję do konkursu..Agnieszka

babibu pisze...

gratuluję! i życzę kolejnych miłych lat:)

skromnie też zgłaszam się do konkursu:)

ivon777 pisze...

Tak- pokusa jest wielka- bo i ładny jubileusz. Składam wyrazy uznania dla Autorki jednego z moich ulubionych blogów. Pozwalam go sobie - polecać moim znajomym. Mówi się o nim - w samych superlatywach.
Proszę przyjąć gratulacje wysokiego poziomu - pisanej Księgi. Niech przybywa jej wiele kolejnych ciekawych i inspirujących stron.
Niniejszym dopisuję się do listy uczestników komkursu.

Ewa pisze...

Gratuluję tak pięknej rocznicy. I życzę co najmniej kilku takich :-)
oczywiście na takie wspaniałości też się piszę .... a nuż tym razem się uda :-)

Madlinka pisze...

Jejciu gratuluję
Śliczna ta śnieżynkowa zawieszka,a książki jeszcze niestety nie miałam okazji przeczytać,więc kto wie.Pozdrawiam cieplusio

Izis pisze...

Gratuluje rocznicy :) Kusisz takimi pięknymi nagrodami :D

Wesołych świąt- www.izis.blox.pl

Bea pisze...

I ja gratuluje zblizajacej sie rocznicy! moja przypadla jesienia tego roku :)
Jak pisalam kilka postow nizej, trafilam tu dzis po raz pierwszy i jestem pod wrazeniem!podpisuje sie wiec pod slowami Joanny ;)) i bardzo sie ciesze, ze prowadzisz tego bloga! :)

Pozdrawiam serdecznie!

Bea pisze...

PS. Zapomnialam oczywiscie dopisac, ze i ja chetnie wezme udzial w konkursie; nie znam tej ksiazki, ale zakochana jestem w Danii to poszperam dodatkowych informacji ta temat tego pisarza. Moze i po francusku cos znajde? ;)

migot77 pisze...

Trafiłam tu po raz pierwszy i jestem zauroczona!

Przecudne zdjęcia ....sympatyczne klimaty ... tak ciepło tu u Ciebie...

Gratuluję okrąglutkiego roczku !!!

Wiem i czuje, ze będę tu do Ciebie często wracać :o)

Pozdrawiam Świątecznie ...

Ps.
Oczywiście dopisuje się do listy konkursowej.

http://bibelociara.blogspot.com/2008/12/may-sodki-wpis.html

princezna pisze...

To i ja się zgłaszam i gratuluję rocznicy:)

http://wendy.blox.pl

minimysz pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
Oczywiście też się piszę na konkurs http://minimysz.blogspot.com/

Matylda_ab pisze...

Mi rok stuknie w styczniu 2009 r. ;)) Zgłaszam się do konkursu ;))

pisane przy kawie pisze...

Gratuluję pierwszej rocznicy.Nieśmiało zgłaszam się do konkursu.
Muszę przyznać,że książki nie znam...
Pozdrawiam serdecznie.

Kamila pisze...

to ja też jestem chętna:)
mój blog - kamykikamy.pinger.pl

Katarzyna pisze...

trudno nie przejsc obojetnie kolo takich boskich prezentow. Wiec i ja z skromnoscią poczatkującej blogerki zamieszczam link u siebie i życzę wesołych świąt!!:)) kropeczka_amy20@iop.pl -Kasia

Kropelka pisze...

Gratuluje z okazji rocznicy :-)
Nagrody baardzo kuszace dlatego z checia dopisuje sie do listy :-)
Pozdrawiam cieplo :-)

anita22 pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy! ja jestem świeżynką blogującą- uwielbiam czytać, miło by było wygrać-ale kto nie próbuje...:) ustawiam się więc w kolejce.
Wesołych świąt !!!

pasiakowa pisze...

Najlepszości z okazji roku blogowania :)
Oby tak dalej, bo jest tu zawsze coś ciekawego do przeczytania :D

ZIELONA pisze...

A ja przyznam, że trafiłam tu przypadkowo i bardzo mi się u Ciebie podoba :) Na pewno będę zaglądać!! I chętnie wezmę udział w konkursie ;P Książka mnie interesuje ;) Uwielbiam czytać... :)

mamajudo pisze...

Zgłaszam się ;)
Gratuluję rocznicy!
Wesołych Świąt!!!

INQA pisze...

Hm, dziś (już 24.12)zacząć pisać bloga, w wigilię urodzin Twojego - jednodniowy falstart by był. Dobrze, że zaczęłam ciut wcześniej ;)

Ogromne gratulacje z okazji pierwszej rocznicy, i wielu następnych, owocnych w dzieła latek życzę.

sanja3 pisze...

o książeczka
tego sobie nie daruję
mój blog www.sanja3.blox.pl
mój jest świeżutki ale za rok też bedzie już po przejściach :)

holka polka pisze...

to ja też nieśmiało zgłaszam się do konkursu. A poza tym Wesołych Świąt!!!

pszczola pisze...

witam :) Serdeczne życzenia z okazji rocznicy powstania blogu :) oraz Wigilijno - Bożonarodzeniowe pozdrowienia :))
ps. również się zgłaszam do konkursu...
http://pszczola25.blogspot.com/