wtorek, 23 grudnia 2008

165. Kolejne wyróżnienie

Tym razem od Ani :-) za co serdecznie dziękuję! Cieszę się ogromnie, że moje notatki Was inspirują, to bardzo dużo dla mnie znaczy: opromienia mój dzień, dodaje siły, uśmiechu i chęci do dalszego pisania :-)
Trochę się wyłamię i nie wskażę kolejnych blogów, bo to bardzo trudno wybrać zaledwie pięć. Codziennie zaglądam na dziesiątki blogów i prywatnych stron internetowych, i to o tak różnej tematyce, że mogłoby się zakręcić od tego w głowie, ale ja to uwielbiam, pasjami wręcz :-) Zatem dziękuję wszystkim razem za to, że są, że piszą, fotografują, rysują, tworzą... po prostu dzielą się swoimi pasjami, i za to, że potrafią mnie „zarazić” tymi pasjami, oczarować, zachwycić. Wszyscy jesteście wspaniali! Tak trzymać! :-) Ta nagroda jest też dla Was!

Tu wskazałam kilka, a i tak to tzw. „czubek góry lodowej” ;-D

Brak komentarzy: