wtorek, 13 stycznia 2009

179. Wyróżnienie

Stula przyznała mi nagrodę Kreativ Blogger :-) Dziękuję, miło mi bardzo! Aż zaczynam czuć presję... czy podołam... czy nie zanudzę... ale chyba dam radę, co?! :-D

Zasady przyznawania wyróżnienia:
- na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie;
- nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów;
- informujemy wyróżnionego o nominacji.

No więc... Nie umiem wybrać zaledwie siedmiu blogów... Raz to zrobiłam, a to przecież kropla w internetowym morzu, w którym ja małą ledwie widoczną rybką jestem :-/ Ba! Jaką rybką?! Mini-mini komóreczką... ;-D
Zatem nominuję: blogspot.com, blox.pl, blogg.se, WorldPress, MyLog, Blog4U, onet.blog.pl, TypePad... niezależne .pl i .com, nawet .org... itd.itp.
Uff! Wybrnęłam? Przepraszam, ale inaczej nie potrafię... :-)
I dziękuję raz jeszcze!!!

5 komentarzy:

pasiakowa pisze...

Hahaha.. no, sprytnie ;)

Bea pisze...

Widze ze nie tylko ja mam 'problem' z tego typu wyborami ;)
Pozdrawiam i gratuluje nominacji! :)

latarnia pisze...

Sprytnie wybrnęłaś ;-)

Pomyślałam, że może zainteresuje Cię ten artykuł: http://englishrussia.com/?p=2198

Pozdrowienia :-)

Zacisze wyśnione... pisze...

latarnia: dziękuję za linka :-) bardzo ciekawy artykuł - przepiękna latarnia!, ale jaka zdewastowana :-/ Widać tylko pięknie lśniące lustra w aparacie Fresnela... Wielka szkoda, że takie miejsca niszczeją.
PS. swoją drogą, odważny ten fotograf - jeśli rzeczywiście używano tam energii atomowej, i to tak niefrasobliwie, czy też "bezrozumnie", to prawdopodobnie miejsce jest wciąż skażone :-/

Porcelanka pisze...

Gratuluję :)) Lubię zaglądać na Twojego bloga :))