sobota, 24 stycznia 2009

183. Losowanie nr 5

Jest sobota, czyli najwyższy czas na losowanie upominku w japońskich klimatach :-) Jak zawsze bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie Wasze wpisy - cieszę się, że jesteście!
A w konkursie nr 5 pt. Japonia zwyciężczynią jest...


Gratuluję! Mam nadzieję, że piękny zapach z Kyoto uprzyjemni Ci lekturę :-) Poproszę o Twój adres na mojego maila [jest u dołu strony]. Zapewniam, że jestem osobą prywatną, Twoje dane są bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczki zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo nie będą przetwarzane.
A za miesiąc kolejny konkurs :-D Jeszcze nie mam pomysłu, ale do rozlosowania na pewno będą książki, bo to przecież najcudowniejszy prezent!

8 komentarzy:

joanna pisze...

To dla mnie???
Wygrałam???????
Ale suuuuper!!!
Dzięki, dzięki, dzięki :))))

I gorąco pozdrawiam...

Madzia pisze...

Joasiu serdecznie gratuluję wygranej:)

Matylda_ab pisze...

Gratuluję zwyciężczyni ;)

festoon pisze...

Joanno gratulacje:)

Rybiooka pisze...

Joanno GRATULUJĘ !!!

Lilithin pisze...

Gratuluję :)

joanna pisze...

Dziękuję bardzo za gratulacje:))
Jak tylko przesyłka dotrze, to pochwalę się z największą przyjemnością :))

Izabela pisze...

gratulacje! :) :)