sobota, 14 lutego 2009

190. Losowanie nr 6

Walentynkową sobotę czas zacząć! :-)
Na początek jak zawsze bardzo dziękuję za liczne wpisy! Cieszą mnie one ogromnie! I bez dalszej już zwłoki podaję, kto wygrał w konkursie nr 6:

Juunka
stula
Iwjardim


Gratuluję serdecznie! Poproszę o przesłanie Waszych adresów pocztowych na mój mail [jest u dołu strony]. Zapewniam, że jestem osobą prywatną, Wasze dane są bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo nie będą przetwarzane.
A następny konkurs już w marcu! Zapraszam!
[Chyba ustanowiłam właśnie tradycję - raz w miesiącu książkowy konkursik ;-D ]

12 komentarzy:

Juunka pisze...

Łiiiii!!!
O matko, ale się cieszę ;D

stula pisze...

o kurdeeeeeeeeeeeeeee
ale mnie radość roznosi!!!!!!!!!!!!
DZIĘKUJĘ!!!!!

Lilithin pisze...

Gratuluję :)

festoon pisze...

wszystkim wygranym gratuluję:)a organizatorce konkursu zostawiam:)

ZIELONA pisze...

Gratulacje :) :)

Rybiooka pisze...

Gratuluję wygranym!!
Jak samopoczucie?

pasiakowa pisze...

Uaa! Ile nagród - gratulacje dla Wylosowanych! :D

pisane przy kawie pisze...

Cudne nagrody!!! Gratulacje dla szczęśliwców. Serdeczne pozdrowienia dla Wszystkich, którym się tym razem nie powiodło. Cóż..przyjdzie nam próbować w marcu.

Iwjardim pisze...

O rany jak miło , nigdy nic nie wygrałam :-) . Bardzo się cieszę i dziekuję

joanna pisze...

Gratuluję wszystkim :))

'No to narodziła się nam nowa świecka tradycja' (cytat z pamięci) - bardzo cieszę się :))

Pozdrawiam gorąco :)

INGEBORG - PLEYADA 11 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
INGEBORG - PLEYADA 11 pisze...

Fajne pisanie, pozdrawiam:))