poniedziałek, 23 lutego 2009

197. Zapowiedź

Copyright © Elephannie; zdjęcie z Etsy

Lubię obserwować wszelkie nowinki do naszych mieszkań i domów proponowane przez magazyny wnętrzarskie i znanych projektantów itp. :-) Ciekawią mnie pomysły sławnych artystów, ale i przeciętnych gospodyń o „złotych rączkach” – bo w to, że są super zdolne to chyba nikt nie wątpi, co? ;-D Ostatnio wypatrzyłam winylowe naklejki na ścianę, które błyskawicznie zadomowiły się również w naszych polskich sklepach. Wzory, a także kolory i wielkości, są bardzo różne – od delikatnych esów-floresów po bujne kwiaty i drzewa, zwierzaki aż do... podobizn gwiazd kina :-) Na obrazku u góry pokazuję projekt Elephannie, mamy czwórki urwisów z Teksasu w Stanach Zjednoczonych, do której sklepu trafiłam ze Sweet Papery, gdzie zamówiłam przepięknej urody drewniany, personalizowany stempelek adresowy. Drzewko na moim stempelku zaprojektowała właśnie Elephannie, czym prędzej więc zamówiłam sobie również jego winylowy odpowiednik, by przyozdobić szybę okienną. Ładne jest to drzewko, cieszy oko :-) A ptaszki ze zdjęcia będą nagrodą w konkursie marcowym – po jednym wraz z książką... ale, ale! uchylam rąbka tajemnicy, jednak nie powiem wszystkiego... Niech tytuły konkursowych książek pozostaną niespodzianką ;-D

7 komentarzy:

joanna pisze...

Chyba już pisałam, że masz wyjątkowy dar odkrywania bardzo oryginalnych stron. Elephannie tworzy śliczne rzeczy :)
Stempelek to fajna rzecz, a jeszcze taki osobisty ...
Gorąco pozdrawiam :)))

ZIELONA pisze...

Ja też podziwiam takie naklejki!! Tym bardziej, że ostatnio miałam remont w pokoju i marzył mi się wielki kwiat na ścianę... I wyszło, że sama sobie namalowałam go :D I to o wiele mniejszym kosztem :D Szczegóły niebawem na moim blogu jakbyś chciała zobaczyć ;)
Pozdrawiam

Lilithin pisze...

Ptaszki urocze :) A stempelek super rzecz.

Rybiooka pisze...

Oj jakie stemple.....
a strony faktycznie ciekawe, można się obślinić.....

Iwjardim pisze...

Ale fajne stempelki znalazlaś a ptaszyny super

Ozzd pisze...

HOla, no nos conocemos de nada, pero he llegado aqui de casualidad y solo queria decirte que me a gustado tu blog, aunque no entienda na...
Saludos desde España.
fmdo: Ozzd

ewarub pisze...

Jako zwariowana wielbicielka ptaszkow wszelakich pytam, jak je zdobyc? Gdzie nabyc? Na wygrana liczyc trudno ;-)