wtorek, 3 marca 2009

200. Storczyk i wiosna

Powoli tęsknię za piękniejszą pogodą... Tfu! :-/ przecież uwielbiam zimę! A zatem inaczej: powoli tęsknię za piękniejszym światłem za oknem ;-D ale tylko z jednego powodu – brakuje mi fotografowania! Kiedy jadę do pracy i kiedy wracam z pracy wciąż jest ciemno, albo przynajmniej szarawo, więc nie ma sensu zabierać ze sobą aparatu. A mnie już prawie „roznosi”, żeby wyjechać za Poznań, na kilka choć godzin, by popstrykać pierwsze zapowiedzi początków wiosny... Póki co musi mi wystarczyć obserwowanie kwitnącego storczyka na parapecie w pokoju :-)

Fotki robione Olympusem E-510 z krótkim kitem przy niezbyt sprzyjających warunkach - za oknem szaro i deszczowo... Nie obrabiałam ich, są tylko zmniejszone na potrzeby Internetu. Ładnie wyglądają takie nieco przyciemnione.

9 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Miałam właśnie pytać o aparat??
a tu proszę małymi literkami.. :)

Oj wiosna już jest tuż tuz za miedzą ;)
w ogrodzie tulipany się przebijają :)gu

Matylda_ab pisze...

A mi storczyk nie chce wypuścić nowej łodyżki ;( Niby wszystko robię, jak należy, podlewam nie za często, wodę z doniczki odlewam, stoi na południowym oknie, więc slońce ma. I Nic. ;( Do innych kwiatów mam rękę, bo rosną jak opętane, a ten storczyk był taki piękny, jak kwitł, a teraz nie chce wypuścić nowej łodyżki ;((

Zacisze wyśnione... pisze...

Rybiooka - muszę zatem zaplanować weekend z aparatem, żeby popatrzeć na te wiosenne cudeńka :-) Uwielbiam tulipany - to obok goździków moje ukochane kwiatki!

Matylda_ab - toteż ja tylko tego storczyka obserwuję... z daleka ;-) Gdybym to ja się nim zajmowała, to nie tylko by nie dostał nowej łodyżki i kwiatków, on by po prostu zasechł w dwie sekundy ;-D Ja nie mam ręki do domowych roślinek, to moja mama z nimi rozmawia i je pielęgnuje. Na moim parapecie żyje fikus, hoja i papirus - super twardziele wśród domowych kwiatków ;-D

INQA pisze...

Pięknie uchwycona tęsknota !

AGUTEK pisze...

Witaj, ja także jestem z Poznania :) Na Gardenię planowałam sięwybrać, ale na planach się skończyło - jakby zachciało Ci się ładnych i tanich storczyków to jest świeżutka dostawa w Castoramie naszej poznańśkiej, mają kolory o jakich mi się nie śniło!

Pozdrawiam, mam nadzieję, już wiosennie! :)

szansonistka pisze...

wiosenne słońce jest bezcenne:)

hundredacrewood pisze...

byle do wiosny, byle do slonca! :)

Murkowa pisze...

Tak, byle do wiosny, ja też lubię zimę, ale już zmęczona nią jestem, słońca chcę! Storczyk piękny, zwłaszcza na tle tej ciemnej plamy ściany.

fotogaleria pisze...

ach ta tęsknota za światłem i za fotografowaniem... cóż, za piękne uczucie, kiedy znowu zaświeci nam piękne słońce i zdjęcia aż same wychodzą :)

pozdrawiam
Jacek
www.foto.pwsk.pl