niedziela, 15 marca 2009

203. Konkurs nr 7

Oto kolejna odsłona „zaciszowego” konkursu ;-)
Wiosna w natarciu [a konkretniej - kalendarzowa - to od najbliższej soboty], a zatem czas najwyższy chwycić za grabki i inne narzędzia, by zadbać o przydomowe ogródki albo też za szmatki i miotełki, by odkurzyć mieszkanka. A pomogą Wam w tym albumowe poradniki:

- Mój pierwszy ogród J. Edward [Wyd. Świat Książki]
- Duży ogród na małej powierzchni G. Zinkernagel [Wyd. KDC]
- Podstawy ogrodnictwa [Wyd. Zysk i S-ka]

oraz wesołe winylowe ptaszki Ella [po jednym do każdej książki, tak jak przedstawione na zdjęciu z książkami] projektu Elephannie z Teksasu w Stanach Zjednoczonych. Są to winylowe naklejki upiększające wnętrza; można je nakleić na ścianę, okno, drzwi... gdzie tylko zapragniesz :-) Uwaga: warto je nakleić w miarę szybko, by nie straciły swojej powierzchni samoprzylepnej ze starości ;-) i... nie da się ich zdjąć bez zniszczenia [nie, nie ściany! ;-D a ptaszka], niestety.
Mam nadzieję, że prezenty się Wam spodobają i warto o nie powalczyć. Jak zawsze poproszę, abyście wpisywali się w komentarze od dziś do najbliższego piątku. Losowanie w pierwszą wiosenną sobotę - 21 marca! Życzę wszystkim powodzenia!

26 komentarzy:

MY HAPPY HOME pisze...

To może ja będę pierwsza:)) Bardzo lubię takie książki.Pozdrawiam wiosennie.

Rybiooka pisze...

Oj, nas czeka też dużo pracy w naszym ogrodzie.....sąsiad już drzewka wybiałkował ech-pocieszam się że on starszy , bez dzieci i ma dużo czasu :)
Zaczynamy odliczanie :)?
oj wiosna wiosna wiosna ach to Ty :)
Pozdrawiamy

Joanna pisze...

Zapisuję się i ja. Książki jak zwykle interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

aagaa pisze...

Książeczki bardzo na czasie,przydałyby sie teraz na wiosnę..Podpisuje się też.Pozdrawiam

pszczola pisze...

również się zapisuję ;) mój pusty balkon czeka właśnie i na moje natchnienie, i na pomysły... ;)

Kardamonowa pisze...

Mój balkon, który był ukochanym mini ogródkiem jest w opłakanym stanie ze względów niezależnych ode mnie (spadający tynk z balkonu powyżej). Walczę o jego wygląd, oddalam zniechęcenie i mimo wszystko planuję sadzenie kwiatów, jak zawsze...
Ten ptaszek mi się marzy, bo mam na balkonie mini-budkę dla ptaków ;), więc fajnie wyglądałby na szybie sąsiadującej z budką ;)
Pozdrawiam ;)

pasiakowa pisze...

Oo.. to mi przypomina, że niedługo muszę wysiać lawendę, którą sobie w zimie zakupiłam na poprawę humoru ;)
Pozdrawiam ciepło!

Matylda_ab pisze...

Też jestem chętna ;)

migot77 pisze...

Mój ogród już czeka na okiełznanie po zimie. Chętnie zaczerpnę nowe pomysły z Twoich książeczek :o)

globalistka pisze...

Ptaszki rozweselą każde miejsce:) Mój ogród będzie jak zwykle na balkonie. Trzeba go tylko odmalować. Pierwsze kwiatki to bratki - na targu już widziałam sadzonki :)

Nasza rodzinka pisze...

Jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, więc może tym razem... O przepraszam kiedyś w loterii lizaka, ale to było jakieś ćwierć wieku temu:) pozdrawiam

ZIELONA pisze...

Przyzna, że najbardziej zależy mi na ptaszku ;) Ale książka mogłaby być prezentem na zbliżające się urodziny taty który uwielbia "dłubać" w ogrodzie... :)

rr-odkowa pisze...

Wpisuję się licząc że po raz kolejny będę miała szczęście i wygram coś w "Zaciszu..". Przy okazji pozdrawiam wiosennie :)

Murkowa pisze...

I ja się wpisuję, właśnie wczoraj zaczęliśmy sezon w naszym ogrodzie na wsi, przy lesie, dzięciołów słuchaliśmy... Marzy mi się książka od Zacisza... :)))

beatus pisze...

A u nas na wsi ogniska, na dodatek to ja je paliłam - tylko ziemniaczków nie upiekłam, a szkoda. A na konkurs i ja się piszę. Pozdrowienia z wylęgarni aniołów.
Beatus

hundredacrewood pisze...

lektura jak najbardziej na czasie, zapisuje sie i ja :)
pozdrawiam wiosennie

jagnieszka pisze...

oj, to ja koniecznie też chcę się zapisac,zwłaszcza,że ogródek posiadam:)

E.milia pisze...

Ja również chętnie wezmę udział w losowaniu. Książki o tematyce ogrodowej kuszą :)

Kropelka pisze...

To ja bym byla baardzo,baardzo chetna :-)
Mamy wlasnie brac sie za nasz ogrod i dobrze by bylo skorzystac z porad ksiazkowych :-)
Pozdrawiam cieplo :-)

katja127 pisze...

Ja też chciałabym wziąć udział. Pozdrawiam:-)

wrotka pisze...

Ja też się wpisuję :). Najbardziej zależy mi na ptaszęciu.... Ale książek też nigdy za mało :)

aneta pisze...

za oknem snieg, serce chce wiosny. na poprawe humoru wpisze sie i ja. moze sie uda :)
pozdrawiam :)

Monika pisze...

Och! ja również chcę wziąć udziałw konkursie. Marzy mi się ogród z wielkiego zdarzenia, jednak jeszcze muszę poczekać, aż będę miała gdzie go stworzyć. jak na razie zrobiłam sobie substytut na balkonie. Przy czym ogród ekologiczny, bo zamiast doniczek wykorzystałam butelki po wodzie mineralnej i inne pojemniki. Czekam teraz aż mi wykiełkują pomidory, buraki, sałata i szpinak. Pozdrawiam ciepło!

madame seneka pisze...

Widzę, że jednak zdążyłam :-) Wiosenne pozdrowienia dla Autorki i wszystkich uczestników :-)

alexls pisze...

To ja rzutem na tasme sie zapisuje na losowanie! Pozdrawiam!

Lena pisze...

Ja tez jestem chetna (urzadzanie ogrodka dopiero zaczynam i nie jest latwo) :). Pozdorwienia!