sobota, 21 marca 2009

208. Losowanie nr 7

Pierwszy dzień wiosny w Poznaniu jest naprawdę piękny. Co prawda jest chłodno, ale słonecznie i bezchmurnie :-) Wybieram się z przyjaciółką E. na dłuższy spacer, który ma rozwiać wszystkie moje paskudne myśli i nieco choć mnie uspokoić – tempo, jakie moje życie zawodowe ostatnio nabrało jest dość męczące, niestety... Ale!!! Oczywiście nie o mnie ma być ten post! :-) Rano odbyło się uroczyste losowanie. Jeden z domowników znów się popukał w czółko [to było do mnie ;-)], ale zgodził się zagrać przysłowiową „sierotkę’ :-D i oto, kogo wylosował:

Rybiooka
Murkowa
Kropelka


Gratulacje dla zwyciężczyń!!! Książki są już zapakowane, a koperty czekają na Wasze adresy [u dołu strony jest mój mail – poproszę o przesłanie danych do wysyłki]. Oczywiście, jak zawsze zapewniam wszystkich, że jestem osobą prywatną, książki pochodzą z mojej biblioteki, a Wasze dane są bezpieczne – nikt nigdy ich nie wykorzysta, gdyż maile zostaną zniszczone, zaraz gdy wyślę paczki.

A za miesiąc kolejny konkurs :-) Tym razem uszykuję... candy! [dla niewtajemniczonych - to różności pomocne przy scrapbookingu, a dzięki którym można samodzielnie stworzyć kartki, albumy, rameczki itp. itd.] oraz – oczywiście! – ciekawą książkę. :-) Pa!

7 komentarzy:

Kropelka pisze...

Wow,ale sie ciesze!!Rany!No piekny weekend!Za oknem sloneczko,tu wygrana.Bardzo,baardzo dziekuje i juz podaje adresik!
Sciskam i zycze milego spaceru,niech zle mysli odleca-precz!
:* :* :*

joanna pisze...

Dziewczyny - gratulacje!!!

A Organizatorce życzę miłego spacerku, spokoju i wypoczynku :))
Pozdrawiam gorąco :))

Zosik pisze...

Magdaleno Ty bezwstydna kusicielko :]
Pozdrawiam wiosennie!

pasiakowa pisze...

Gratulacje Dziewczyny! :)

A jaką ładną oprawę mają te losowane karteczki ;)

I teraz niech już będzie wiosna! :)
Pozdrowienia słoneczne!

Kardamonowa pisze...

Gratulacje! I wielki podziw dla Organizatorki losowania.

Rybiooka pisze...

Oj co za szczęśliwe paluszki :) losowały :) nim się w czoło popukały :) Dziękuję

Murkowa pisze...

Jeny, dzięki, wielkie dzięki za piękną książkę i cudnego winylowego ptaszka, który już u mojej córeczki w pokoju swoje miejsce na ścianie znalazł i dumnie swoje piórka stroszy :)))