wtorek, 21 kwietnia 2009

219. Konkurs nr 8

Czas na kolejną - tradycyjnie comiesięczną - zabawę!
Na blogach scraperek często można wygrać candy, które pomogą stworzyć oryginalne karteczki i nie tylko :-) Bardzo mi się ta idea spodobała, zatem w konkursie numer 8 będzie można zgarnąć właśnie takie pomocne cukieraski! Do wylosowania jest jeden wielki zestaw dla jednego zwycięzcy, a w nim…

= = wzorzyste papierki firmy Dovecraft 15x15 cm [sztuk 35]
= = kolorowe, matowe papierki samoprzylepne firmy DCWV 15x15 cm [sztuk 10]
= = podwójnie składane kartki z okienkami, kolor kremowy [10x15 cm, sztuk 5]
= = fioletowe metalizowane koperty [10x15 cm, sztuk 5]
= = świecące, zielone i czerwone samoprzylepne kamyszki Gemstones z firmy Hero Arts
= = trochę perełek
= = trochę płaskich koralików [przezroczyste, żółte i zielone]
= = trochę cekinów [mix kolorów i kształtów]
= = trochę prostych bradsów i bradsów z kryształkami [mix kolorów]
= = trochę pastelowych małych nitów
= = wzorzyste wstążeczki [dwa rodzaje po 2 m]
= = złoty sznureczek
= = dwa cekinowe serduszka
= = wielka paczka kwiatków [mix kolorów i wzorów]

Oczywiście, żeby konkursowej tradycji [której celem są przede wszystkim książki] stało się zadość, do wysyłki dołączę też książkę – album w twardej oprawie z kolorowymi ilustracjami:

= = Ozdobne karty i karnety autorstwa Cheryl Owen z wydawnictwa Świat Książki [nie ma na zdjęciu]

Atrakcyjne cukiereczki? :-D
Zaczynamy zatem! Jak zawsze poproszę, byście się wpisywali w komentarzach - od dziś do piątkowej północy. W sobotę losowanie. Powodzenia!

37 komentarzy:

Ania. pisze...

Jak na razie mam szczescie,bo pierwsza trafilam haha.Cukierasy super smakowite .Slinka mi cieknie, tymbardziej ze ostatnio podwojnie zjadam slodyczy:-)Ustawiam sie pierwsza w kolejce(napewno dluuugiej).Pozdrawiam.Ania
P.S.Juz 2 razy przeczytalam od ciebie ksiazke.Jeszcze raz dzieki:-)

E.milia pisze...

Zgłaszam się! A tym razem do wylosowania są naprawdę super rzeczy :)

Emilia

Claudette pisze...

To może i ja pokuszę się o wzięcie udziału w zabawie. Uwielbiam takie wzorzyste, piękne cukierasy :)

Pozdrawiam serdecznie.

hundredacrewood pisze...

tradycyjnie i z przyjemnoscia zapisuje sie w kolejke losujaca :)

elka pisze...

To ja też chetnie skorzystam z słodkości

jagnieszka pisze...

woj,jakie cudowności!
oczywiście ustawiam się w kolejce:)

madziorek94 pisze...

O matko, świetny pomysł na konkurs! Z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie.

Sara pisze...

Mi, mi, mi, mi!!!!!

Joanna pisze...

Słodkości niezaprzeczalnie kuszące, a do tego jak wiele radości mogą przynieść. Oczywiście wchodzę w to. Serdecznie pozdrawiam.

Kardamonowa pisze...

Atrakcyjne to mało powiedziane! Wspaniałe i inspirujące! Zapisuję się w kolejce chętnych, pełna nadziei na łut szczęścia ;)

Królewna pisze...

Może tym razem się uda ;)

ZIELONA pisze...

Fajnie byłoby wygrać takie słodkości :) Tym bardziej, że na książkę miałam jakiś czas temu chrapkę ;)
Pozdrawiam

katje pisze...

Oj, i ja chętnie przygarnę takie słodkości :)
Pozdrawiam
Kasia

minimysz pisze...

Ponownie staję w kolejce :)

Rybiooka pisze...

To i ja się grzecznie ustawiam w kolejce po tak pyszne rozdawnictwo ....

Kropelka pisze...

I jeszcze ja!Jeszcze ja!!Bardzo by mi sie przydaly te przydasie,szczegolnie ze niektorych z proponowanych nie mam wogole :-) !
Pozdrawiam cieplo :-) :*

Justt pisze...

Ulala... Jakie pyszności;] Oczywiście, że się zgłaszam:)

Brahdelt pisze...

Ile cudowności! Zgłaszam się! *^v^*

Vierrna pisze...

I ja nieśmiało zgłaszam się do zabawy ;)

Murkowa pisze...

Oooooooo!!! Cuda, cudeńka, słodkości! Zgłaszam się, chociaż nie śmiem liczyć na szczęście po raz drugi ;) P.S. Zachęcona Twoimi konkursami sama jeden ogłaszam jutro - książkowy, bo Dzień Książki będzie - a że mój blog o dzieciach, to z książkami dla dzieci. To wielka radość móc kogoś obdarzyć książką i wywołać uśmiech, prawda?

Lilithin pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Jolly pisze...

zgłaszam się oczywiście !
cuda, same cuda !

alexls pisze...

Nie ma jak sie oprzec! Takie cukiereczki to przyciagna wielu chetnych - a wsrod nich i ja!

Peninia pisze...

Ach jakie słodkości :)Również ustawiam się w kolejce :) Nie mogę się oprzeć takim ślicznym przydasiom :)

Pozdrawiam słonecznie :)

rachel pisze...

no oczywiście że sie pisze!!:) tyle słodkości!!:) hmmm....aż mi ślinka leci:)od takich słodkości chociaż nie przytyje...hi hi:)

Martyś pisze...

To i ja się skuszę na te pyszności ;)

beatus pisze...

I ja się piszę, może będę miała szczęście - od czasu kiedy na rekolekcjach w 6tej klasie wygrałam kartkę pocztową z Rzymu, nic więcej mi się nie trafiło. Może dobra passa powróci? ;)

bewix pisze...

wow ależ tu cudności, och miło by było takie cukiereczki dostac...
przecież kiedys musi byc ten pierwszy raz :-)

kiciula pisze...

śliczne cukieraski, dopisuję się do kolejeczki :) pozdrawiam

Monika pisze...

Z wielkim zapałem obserwuję blogi kraftujących dziewczyn i juz od dawna obiecuję sobie, że też się do tego zajęcia zabiorę, nawet zakupiłam sobie zestaw dla początkujących, ale nadal brakuje mi czasu no i chyba chciałabym mieć więcej materiałów, żebym mogła stworzyć coś na prawdę kreatywnego.
Pozdrawiam ciepło

ki_ma pisze...

i ja się ustawiam w ogonku - takie cudowności że aż dech zapiera :D

AgnieszkaMD pisze...

Oj Ty jesteś prawdziwą wróżką spełniającą marzenia ... wszystko co chcesz nam sprezentować jest cudowne nie mówiąc już o książce, która jest stworzona jakby dla mnie (mam duże chęci ale wyobraźni jakby troszku mnie :) ). Oczywiście zgłaszam się do losowania :). Serdecznie pozdrawiam, pa.

JaneB pisze...

Super cukiereczki! Staję w kolejce!
Pozdrawiam
JaneB

aulik pisze...

Jeśli jeszcze można to i ja chętnie ustawię się w ogonku :)

świetny pomysł na konkurs z książką (tym bardziej, że dzisiaj jest Światowy Dzień Ksiażki) :D
pozdrawiam :)

NieZapominajka pisze...

Aaaaaaaale candy! Rewelacyjny zestaw!
Staję w kolejce z nadzieją na szczęśliwy traf

Samborka pisze...

jakież boskie!!!! normalnie mucha nie siada!!!!!!

truskawka pisze...

atrakcyjne bardzo ;)