sobota, 25 kwietnia 2009

221. Losowanie nr 8

Wszystkim słodkim pszczółkom, które zleciały się do cukierasków bardzo chcę podziękować :-) Miło Was widzieć w takim roju ;-D
...losowanie się odbyło. A na szczęśliwym losie z konkursu nr 8 znalazło się piękne imię...


Gratuluję! :-)
Poproszę na mój mail [jest u dołu strony] o adres do wysyłki paczuszki z candy oraz książką. Jak zawsze zapewniam, że jestem osobą prywatną, Twój adres jest bezpieczny - zaraz po wysłaniu paczki zostanie zniszczony i nigdy przez nikogo nie będzie przetwarzany.

7 komentarzy:

rachel pisze...

gratulacje dla królewny!! a tobie wielkie dzięki za miłą zabawę!!:)

Kropelka pisze...

Gratuluje pszczolce :-)
Alez bedzie miala slodkosci :-)

Jolly pisze...

tak tak ;) wielkie gratulacje ;d

Lilithin pisze...

Gratulacje dla zwycięzcy :)

hundredacrewood pisze...

szczesciara :)

Królewna pisze...

ojej, ja dopiero teraz zauważyłam... pierwszy raz coś wygrałam! Ja nie mogę normalnie :D A czas teraz strasznie trudny, więc tym bardziej miła ta niespodzianka!

Królewna pisze...

Magdo, dostałaś mojego maila?