piątek, 22 maja 2009

232. Konkurs nr 10

Piękny ciepły miesiąc maj nieubłaganie zmierza ku końcowi, a zatem czas najwyższy na kolejny konkurs :-) Tym razem, zgodnie z obietnicą, do wygrania książka „z poezją i nutką lata”, jak obiecałam w kwietniu. Na obrazku u góry wszystko pięknie widać.

To edytorska „perełka” z wydawnictwa Bosz - Wiersze Wisławy Szymborskiej cudownie uzupełnione ilustracjami-zielnikami Elki Hołoweńko-Matuszewskiej. Duży format, twarda okładka, kolorowe strony na kredowym papierze - niemal album! Dodatkiem będzie ciekawy, nietypowy stempelek z firmy Miranda, który przyleciał prosto z Japonii, oraz poduszeczka tuszu w kolorze Copper [złotobrązowy] z firmy Color Box, żeby można było się nim od razu nacieszyć :-)

A zatem - do boju! ;-) Macie czas na wpisy w komentarze od dziś do następnego piątku do północy, a w sobotę 30 maja losowanie jednego jedynego szczęśliwca! Powodzenia!

48 komentarzy:

rachel pisze...

oj ja tak lubię Szymborską...że koniecznie się pisze!!:)

Ania. pisze...

Jak zawsze bardzo ciekawa pozycja. Pewnie zleci sie tlum chetnych , ale i tak zostawiam wpis i czekam z zacisnietymi kciukami do soboty:-)))Pozdrawiam cieplo.Ania.

hundredacrewood pisze...

po raz kolejny kusi i zacheca takie piekne wydanie :) Zapisuje sie a noz sie uda, pozdrawiam

iwjardim pisze...

Zostawiam ślad , bo lubię do Ciebie zgladać .

Matylda_ab pisze...

Ja chcę, ja chcę, ja chcę. ;)) Jak dziecku oczy mi zabłyszczały. Zgłaszam chęć. ;))

pasiakowa pisze...

Wow.. już sama okładka mnie zachwyciła, a jeszcze do tego Twój opis zawartości książki..
Może się uda - wrzuć mnie do maszyny losującej, proszę ;)

aagaa pisze...

Lubię Szymborską,dlatego ustawiam sie w kolejce do losowania.
Pozdrawiam serdecznie...

aklat pisze...

To ja nieśmiało też się zgłoszę :) Pozdrawiam

Rybiooka pisze...

Fiu fiu to ja też po tą perełkę stanę.
Może się uda ;)

Urszula pisze...

Tym razem i ja ośmielę się spróbować :) Do tej pory tylko nieśmiało się przyglądałam :) Pozdrawiam serdecznie!

Królewna pisze...

"Nic dwa razy się nie zdarza..."? A może jednak ;)

Latarnik pisze...

No no ... Szymborska w takim wydaniu to nie lada gratka! Zapisuję się, zapisuję... :)

elka pisze...

Ty zawsze potrafisz skusić człowieka ,no to ja tez przyfrunełam .Niestety z czystym sercem nie znam poezji Szymborskiej jakoś duzo ,więc może czas to naprawić

ZIELONA pisze...

Lubię wiersze ale większą chętkę mam na stempelek ;P
Może tym razem się uda :)
Pozdrawiam :*

Anna pisze...

Zgłaszam się, nagroda wspaniała!

Monika pisze...

Miałam kiedyś tą książkę w dłoniach, wypożyczyłam ją z biblioteki, i zachwyciłam się od razu jej pięknym wydaniem. Mam nadzieję, że tym razem los się do mnie uśmiechnie i ja wygram to spotkanie z poezją Szymborskiej.
Pozdrawiam

Lilithin pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Aspartate pisze...

dopisuję się :)

Joanna pisze...

Zapisuję się i już, bo może kiedyś szczęście się uśmiechnie. Pozdrawiam serdecznie.

ewarub pisze...

I ja, ja też ;-))

jagnieszka pisze...

ojojoj,no przecież takiej okazji nie mogę przepuścic,pozdrówka aga

Annie pisze...

Piękne wydanie! Jak zazwyczaj nie biorę udziału w konkursach, tak tym razem nie mogłam się oprzeć :) Zgłaszam się! :))

AgnieszkaMD pisze...

uwielbiam książki więc grzechem by było gdybym nie zgłosiła się po takie cudeńko :), a dodatkowe prezenciki też super :)

Murkowa pisze...

I ja się wpisuję. Pozdrawiam serdecznie

violka pisze...

Prawdziwą Perłę wybrałaś i kogoś nią uszczęśliwisz... może mnie, kto wie?

MÓJ BLOG pisze...

Zgłaszam się po po te cuda

Vierrna pisze...

Och i ja jestem chętna na takie cudności ^^

viva pisze...

Bardzo lubię Szymborską, chętnie zapoluję :-).

Obsesja Kasiulka pisze...

Ja również staję w kolejce.

Jarosław Czechowicz pisze...

Piękna książeczka. Dopisuję się do listy chętnych! Pozdrawiam

montgomerry pisze...

Dopisuję sie i ja:) pozdrawiam

Vampire_Slayer pisze...

Jestem bardzo ciekawa książki, ale pewnie ładne oczy nie pomogą ? ;p
Więc się zapiszę ^^.

meririm pisze...

To i ja się piszę na zabawę x]

AniaZosia pisze...

A może mnie się uda... :)

Peninia pisze...

...też ustawię się do kolejki :))

Kardamonowa pisze...

Sobota 30 maja to mój dzień ;),więc pełna nadziei, na szczęśliwy traf - pozdrawiam majowo ;)

mikus_a pisze...

Ochh a może szczęście mi dopisze :) Pozdrawiam

kilargis pisze...

Rzeczywiście, prawdziwa perełka! Byłabym kretynem, gdybym nie zgłosiła chęci wzięcia udziału w losowaniu.

Margo pisze...

Toż to dzieło sztuki


kto nie ma szczęścia w miłości... więc może Fortuna mnie w końcu popieści :)

migot77 pisze...

Cudne wydanie ... ech :)

Kropelka pisze...

Oooo!Ale cudo!Ja,ja bym chciala!!
Pozdrawiam cieplutko!

Agnieszka pisze...

Tym mnie skusiłaś! Czary mary - Wisia dla Leelooo, tak, tak, tak:)

ki_ma pisze...

takiej pokusie nie sposób się oprzec...

rzutem na taśmę zapisuję się i ja

pozdrawiam

latarnia morska pisze...

Bardzo chętnie przygarnęłabym taką smakowita pozycję! :-)
Pozdrowienia!

Gosia pisze...

Kocham Szymborską!A i na stempelek mam ochotę .Zapisuję się oczywiście

meanwhile pisze...

i ja spróbuję
http://and-meanwhile.blogspot.com/

Claudette pisze...

Nieśmiało się zgłaszam do losowania. :)

Molly pisze...

Szymborska... cudna autorka ;) zapisuję się koniecznie!