sobota, 30 maja 2009

235. Losowanie nr 10

Zacznę od podziękowań... Bardzo gorąco dziękuję za liczne wpisy pod postem konkursowym! Cieszę się, że jesteście :-) I już bez dalszej zwłoki informuję, że po wydrukowaniu i dokładnym wymieszaniu losów [wraz z szyszkami ;-D jak widać] w „maszynie losującej”, wyciągnęłam los z imieniem szczęśliwca, do którego rąk trafi albumowe wydanie poezji Wisławy Szymborskiej. A tą osobą jest...


Gratuluję! :-)
Poproszę na mój mail [jest u dołu strony] o adres pocztowy potrzebny do wysyłki paczki z książką i stempelkiem. Jak zawsze zapewniam, że jestem osobą prywatną, album pochodzi z mojej kolekcji, a Twój adres jest bezpieczny - zaraz po wysłaniu paczki zostanie zniszczony i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będzie przetwarzany.

A za miesiąc kolejna konkursowa zabawa! Tym razem uszykuję coś lekkiego do poczytania - lato idzie, lato! :-) Zapraszam!

9 komentarzy:

violka pisze...

dziękuję za emocje związane z oczekiwaniem na losowanie.... i gratuluję Latarnii

AgnieszkaMD pisze...

gratulacje dla zwyciężczyni :)

latarnia morska pisze...

Aaaaaaaaaa.....! Jak się cieszę!!! :D
Dziękuję z całego serca - a jeszcze ta latarenka na zdjęciu...jaki miły szczegół :-)
Już piszę e-mail do Ciebie.

Margo pisze...

Gratulacje dla Miłosza :)

Latarnik pisze...

Margo to nie dla mnie! Ja jestem Latarnik, a wygrała Latarnia Morska !!! Gratulacje!! :)

Aspartate pisze...

gratuluję zwyciężczyni i niecierpliwie czekam na letni konkurs - uwielbiam lekkie lekturki ! :)

Margo pisze...

o rany, ale i tak gratuluję!

Dla mnie istnieje tylko Latarnik, latarnia bez latarnika, oj, to ponad moje siły :) wybaczcie

iwjardim pisze...

Gratulacje dla Latarnii morskiej :-)

Lilithin pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :D