sobota, 20 czerwca 2009

241. Losowanie nr 11


Dziś sobota, a zatem zapowiadane szybkie losowanie nagród z ponadplanowego „bajkowego” konkursu nr 11 :-) Na początek jak zawsze dziękuję za liczny udział - cieszy mnie Wasza frekwencja bardzo! I już ogłaszam listę szczęśliwych laureatów...

- ZIELONA
- Matylda_ab
- hundredacrewood

Gratuluję! :-)
Poproszę na mój mail [jest u dołu strony] o przesłanie Waszych adresów pocztowych, abym mogła wysłać paczki z książkami i stempelkami. I jeszcze obowiązkowy dopisek: zapewniam, że jestem osobą prywatną, książki pochodzą z mojej kolekcji, a Wasze adresy są absolutnie bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będą przetwarzane.

Miesiąc temu obiecałam konkurs z lekkimi do czytania, letnimi lekturkami. Nie zapomniałam ;-) Zapraszam w najbliższy poniedziałek - ogłoszę tym razem planowy konkurs nr 12 :-)

8 komentarzy:

rachel pisze...

gratualcje dla was!!:)

Rybiooka pisze...

Oj chyba maszyna losująca się pomyliła, bo nie wylosowała mnie :) :) :) :)

Gratuluję i szczerze zazdraszczam :)
Miłego dzieciom czytania życzę!

Kardamonowa pisze...

Gratuluję szczęściarom! rozbroił mnie czarny kocurek ;))))))) Boski!

Latarnik pisze...

JAk zawsze gratulacje dla trafionych przez maszynkę do losowania :)

Matylda_ab pisze...

OOOO ;))) Ale fajnie. Już piszę emaila z adresem ;))

hundredacrewood pisze...

No nie wierze! To pierwsza w zyciu moja wygrana! Dziekuje bardzo, bardzo :)))))))

ZIELONA pisze...

Super :D :D Nie ma to jak miła niespodzianka na zakończenie dnia ;)

Katja127 pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń i pozdrowienia serdeczne:-)