poniedziałek, 22 czerwca 2009

244. Konkurs nr 12


Czerwiec ma się ku końcowi i... niestety nie spełnił oczekiwań amatorów słonecznego lata – chłodno jest i deszczowo, jak do tej pory, z krótkimi zaledwie przerwami na słonko. Żeby więc go ciut choć osłodzić ;-) ogłaszam kolejny – tym razem planowy! – konkurs nr 12. Według majowych zapowiedzi miało być „lekko” i „letnio”. Nie wiem, czy moje pojęcie tych terminów jest takie jak wasze, ale...
W puli są trzy egzemplarze kryminału z serii „New York Times Bestselling Authors – Thriller” z wydawnictwa MIRA

–-> Erica Spindler Morderca bierze wszystko.

Książki są nowe, wciąż pachnące farbą drukarską i chętne, by zadowolić swoich czytelników :-) Miłośnicy trzymających w napięciu mocnych kryminałów powinni być usatysfakcjonowani. Aby was jeszcze bardziej zachęcić do udziału w konkursie zdradzam, że do każdej przesyłki dołączę drugą książkę – niespodziankę! – również lekką lekturę na lato. A zatem... zaczynamy od dziś! Jak zawsze czekam na wasze wpisy w komentarzach do piątkowej północy 26 czerwca. Losowanie w sobotę. Życzę wszystkim powodzenia!

PS. książki z konkursu nr 11 zostały wysłane pocztą; będę „dźwięczna” za informację, że dotarły :-)

75 komentarzy:

Monika pisze...

Witam !
Mam tą przyjemność umieszczenia komentarza jako pierwsza. mam też nadzieję, że tym razem szczęśliwa ręka wylosuje MNIE!
Serdecznie pozdrawiam trzymam za siebie kciuki!

Książkowy azyl pisze...

chociaż moje szare komórki odprężą się przy takiej lekturce :) pozdrawiam

pasiakowa pisze...

Nie może i mnie tu zabraknąć w kolejce po książki ;)

ewarub pisze...

Ja, oczywiście, też z nadzieją na szczęśliwy los :-))

aagaa pisze...

A nóż widelec teraz się uda?
Pozdrawiam

czytatnik pisze...

Dzielnie zgłaszam się do losowania :)

Matylda_ab pisze...

Czy to nie będzie przesada z mojej strony, jak zgłoszę się i do "12"? I tak to los zdecyduje, kogo wylosujesz ;)))
Oczywiście dam znać, czy wygrana z "11" dotarła ;))

violka pisze...

właśnie dziś wybrałam się do biblioteki a tam - nieczynne - zmiana godzin urzędowania :( Może u Ciebie trafię w dobrą książkę :) pozdrawiam

Kropelka pisze...

I jeszcze ja sprobuje szczescia!
chetnie przygarne "lekka" ksiazeczke :-)

Kardamonowa pisze...

Jako stała wielbicielka konkursów - zgłaszam się ;) Okładka książki nie kojarzy mi się "lekko", ani "letnio", ale chętnie zapoznam się z treścią ;)

migot77 pisze...

Ciekawa lektura ... chętnie bym się w niej zatopiła :)

net.a.a pisze...

I ja się zapiszę do kolejki :) Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

W sumie nie poddaję się zbyt pochopnie, więc staję w tej kolejce do losowania. Pozdrawiam serdecznie.

Brahdelt pisze...

Ustawiam się w kolejce do losowania. *^v^*

alexls pisze...

To ja tez ustawiam si ew kolejeczce do losowania:) Pozdrawiam!

Latarnik pisze...

Już się ustawiam, już... Kryminał na lato - miła rzecz :)

AGUTEK pisze...

Tym razem sobie nie odpuszczam - jakby się udało odebrałabym osobiście. ;D Ah ah, oby się udało! :D

aklat pisze...

To i ja sie dopiszę. Emocje rozną, moze mi szczęście dopisze :)

beatus pisze...

może trzynasty konkurs będzie dla mnie tym razem szczęśliwy :)

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

katja pisze...

zgłaszam się w imieniu moich szarych komórek :)

Małgorzata pisze...

Nieprzytomna i mocno zmęczona, ale zgłaszam się również ;-)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Chętnie się zapoznam:)
Pozdrawiam:)

barbaratoja pisze...

Ja umieszczam komentarz po raz pierwszy, do przejrzenia Twojego bloga skusiły mnie przepiękne zdjęcia.
A tak przy okazji jak nie skorzystać z możliwości otrzymania książek? Dawno już nie czytałam kryminału, może się uda i książki pojadą do mnie.
Pozdrawiam Basia
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Anek73 pisze...

Po taką wspaniałą lekturę zgłaszam się obowiązkowo :)

http://anek73.blox.pl

sabinka.t1 pisze...

Chetnie spróbuję szczęscia, książki by się przydały na samotne wieczory bez mężusia .

Pozdrawiam http://sabinkat1.blox.pl/html

wicianka pisze...

Witam
Zgłaszam się do konkursu :-)
może szczęście dopisze

ZIELONA pisze...

Hmm... byłby świetny prezent dla mamy, ale nie będę zachłanna i tym razem zostawię miejsce dla kogoś innego ;)
Powodzenia dla wszystkich :)

Jak nagroda z konkursu 11 dojdzie to dam znać :*

literatour2 pisze...

To i ja się dołączę, czemuż by nie;) Pozdrawiam ciepło!

Jeniulka pisze...

I ja zapisuję się na konkurs książkowy będzie fajny prezent dla mojego taty na dzień ojca

dota72 pisze...

Nie zostaje mi nic innego jak stanąc na końcu jak,że wielkiej kolejki i czekac cierpliwie aż się szczęście do mnie uśmiechnie

montgomerry pisze...

to ja też sie piszę:)
pozdrawiam

Motylek pisze...

Pierwszy raz zawitałam do zacisza i trafiłam na konkurs! Może szczęście uśmiechnie się do mnie? Kto wie?

pszczola pisze...

i ja wpisuję się na listę :)))

irenka pisze...

a się nie dopisuję, ale, ponieważ książkę czytałam z całym przekonaniem mogę polecić. Zgłaszajcie sie dziewczyny, naprawdę warto. :))

Mariola pisze...

Ja też poproszę. Mariola

Dana Solmilar pisze...

Jako miłośniczka kryminałów wpisuję się na długą listę chętnych.
Może dopisze mi szczęście?
Pozdrawiam słonecznie :)

robotkikatarzynki pisze...

Pewnie może mi się poszczęści.Fajnie by było poczytać coś ciekawego.Pozdrawiam

robotkikatarzynki pisze...

Ja też jestem chętna na książeczkę,może mi szczęście dopisze i poczytam takie cudo.
www.robotkikatarzynki.blog.onet.pl

zielonooka pisze...

ja też jestem chętna na książkę:)
może szczęście się w końcu do mnie uśmiechnie:)

Peninia pisze...

I ja też grzeczniutko ustawię się w kolejce :)
Pozdrawiam :)

Sabinka pisze...

Jako naczelny mol książkowy, chciałabym zostać wylosowana i móc poczytać ten thiller. Jeśli to ja wyciągnę szczęśliwy los-obiecuję, że zorganizuję na swoim blogu podobny konkurs:)

olusssiAA pisze...

Uwielbiam czytać i musze się ustwić w kolejce :D. Chętnie przygarn książeczkę :D

Senza fine pisze...

Ja też się dopisuję. Ciągle pada, więc lektura by się przydała.

Katja127 pisze...

I ja jak zwykle teżsię dopisuję i pozdrawiam:-)

Strawberry pisze...

KOCHAM KRYMINAŁY! z nieba spadłaś :))) chętnie zapisuje sie niestety doo dłuuuuuuuuuuugiej kolejki :) buziaki :*

Claudette pisze...

Witam,
i ja również się nieśmiało zgłaszam się do losowania :)
Dobra książka, nie jest zła.

Pozdrawiam.

aulik pisze...

kryminał na lato to świetny pomysł!

ustawiam się w ogonku...
pozdrawiam :)

kimura pisze...

to i ja sie zglaszam!

WaIwona pisze...

Może mi się poszczęści.Dawno nie czytałam dobrego kryminału.Pozdrawiam mimo wszystko ciepło:-)

Anna pisze...

Zgłaszam się!

miekkie_kapcie pisze...

Jako wierna miłośniczka kryminałów oczywiście zgłaszam swą kandydaturę! Chętnie przytulę taką lekturę :)
Pozdrawiam

miekkie_kapcie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zaczytana pisze...

cześć aj poraz pierwszy jestem na twoim blogu. Bardzo mi się spodobał i napewno często będę go odwiedzać. W tym konkursie mam nadzieję że weźmiesz mnie pod uwagę
Pozdrawiam

Sarna pisze...

Wspaniały blog a książki na wakacje idealne :)
www.szyciowniksarny.blox.pl

AgnieszkaMD pisze...

dużo nas ale może szczęście uśmiechnie się do mnie ... uwielbiam czytać książki :)

Oura512 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oura512 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oura512 pisze...

Zgłaszam się po super książeczki:) http:/oura512.blox.pl/html

Śnieżka gotuje pisze...

Może i do mnie los się uśmiechnie, a w rewanżu zapraszam do siebie - obserwuje twoje konkursy i twoim wzorem wlasnie oglosilam swoj. Moze się uda. Potrzymasz kciuki?? :)) Pozdrowienia

sigga7 pisze...

I ja również staję w kolejce do losowania książek. Szczególnie, że pogoda sprzyja czytelnictwu ;-)

kasia_s5 pisze...

Ja również zapisuję sie do kolejki :)

kultur-alnie pisze...

Ojej, ale zatrzęsienie chętnych:) Dopiszę się na szarym końcu i słonecznie pozdrowię wszystkich uczestników:-)

Moniqq pisze...

Ja uwielbiam kryminały więc tez się zgłoszę :)

http://marcheff.blox.pl/html

Vampire_Slayer pisze...

Nie może zabraknąć jeszcze mnie ;-)

Gosia pisze...

Uwielbiam jej kryminały .Wciągają tak że odrywam się od każdej po ostatniej stronie.Marzy mi się ta wygrana...

Dorfi pisze...

Dopisuję się do listy chętnych i serdecznie pozdrawiam
Dorfi
http://dorfi.blox.pl/html

nasza.zuzia pisze...

Właśnie od najbliższego poniedziałku będę miała już wolne, dlatego ustawiam się w długaaaaaaaaaaśnej kolejce po książkę - uwielbiam kryminały!!! czasu będę miała sporo ...
Pozdrawiam
Lucyna
www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl

ZIELONA pisze...

Dziękuję, dziękuję i po stokroć dziękuję :D Dostałam nagrodę!! Książka jest urocza :) I stempelek z tuszem słodki :)

Pikinini pisze...

Witam,
Zgłaszam się i ja.
Mam ochotę urządzić podobny konkurs u siebie. Dziękuję za inspirację:)
http://www.pikinini.pl/

Ja pisze...

Na ostatnią niemalże chwilę :-) Ten dreszczyk emocji...

nayanka pisze...

Ale gratka :) Zapisuję się :)

Dominik pisze...

Też się zgłaszam :) Dawno nie czytałem żadnego kryminału a w sumie chętnie bym poczytał ;)

martka pisze...

chyba jako ostatnia ale zdążyłam. a może to mi się uda:)pozdrawiam

Trzpiot pisze...

Rzutem na taśmę ;-)) może mi się uda. Pozdrawiam serdecznie
Doris