sobota, 27 czerwca 2009

245. Losowanie nr 12


Sobota, w samo południe... ;-D
Losy wydrukowane i wrzucone do miseczki DUKA [musiałam skorzystać z większej, bo było... aż 75 wpisów pod postem konkursowym :-) Widać dobry letni tytuł przyciągnął więcej niż zwykle osób. Cieszę się i dziękuję za wizytę!]. Ale czas na losowanie... Jedna domowniczka tradycyjnie wymownie popukała się w czółko [to do mnie ;-D ], ale losy z zamkniętymi oczkami i szelmowskim uśmieszkiem wyciągnęła... I do kogo powędrują książki?

- Ja
- literatour2
- Pikinini

Gratuluję! :-)
Zwyczajowo poproszę na mój mail [jest u dołu strony] o przesłanie Waszych adresów pocztowych, abym mogła wysłać paczki z książkami. I jeszcze dopisek: zapewniam, że jestem osobą prywatną, książki pochodzą z mojej kolekcji, a Wasze adresy są absolutnie bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będą przetwarzane.

Za miesiąc konkurs będzie nosił numer 13. Ciekawa jestem, z czym Wam się kojarzy „trzynastka”? Mnie z zabobonami, duchami, horrorami i innymi trudno wytłumaczalnymi zjawiskami :-) A więc wśród książek do wygrania za miesiąc [pod koniec lipca, akurat w połowie wakacji letnich] będą powieści z dreszczykiem. Zapraszam!

11 komentarzy:

olusssiAA pisze...

Eh i znowu szczęści nie dopisało ;9

Może w lipcu...

GRATULUJĘ WYLOSOWANYM :]

ewarub pisze...

Aaaa, i tak pozdrawiam ;-))

Ja pisze...

O matko i córko... Jestem w głębokim szoku, luby spojrzał jak na wariatkę (rozwiany włos, pałające oczy,. dziki wrzask). Dziękuję, ślę adres :)
A.

Gosia pisze...

Gratulacje

barbaratoja pisze...

Nie dziś, to może za miesiąc się uda.Dzisiaj gratuluję Szczęściarzom.

Matylda_ab pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom! ;)
Dla mnie 13-tka jest szczęśliwa i szalona - mój małż urodził się 13-tego i ma nieźle szaloną osobowość. ;)

violka pisze...

gratuluję wylosowanym :) i już czekam na kolejną edycję konkursu....a 13 - to dzień urodzin mojej Mamy :))

Pikinini pisze...

Bardzo się cieszę z wygranej i będąc nieuleczalnym molem książkowym zamierzam ją natychmiast "pożreć" wraz z tajemniczym dodatkiem.

Już niedługo urządzę podobne losowanie u siebie.
Dziękuję za inspirację:)
Agnieszka

http://blog.pikinini.pl/

czytatnik pisze...

Gratuluję wylosowanym :)

dota72 pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom.

Pikinini pisze...

Właśnie dziś odebrałam ślicznie zapakowaną paczuszkę z książkami. Ach jaka przyjemność!:)
Niespodziankowy dodatek jest strasznie smakowity: Stanislav Komarek "Czarny domek". Ta książka zdążyła wpaść w moje ręce właśnie dziś, gdy zastanawiałam się nad listą lektur w kolorowym wyzwaniu czytelniczym: http://koloroweczytanie.blox.pl/html
Bardzo dziękuję:)