czwartek, 2 lipca 2009

248. Jeszcze o The Fall




Kilka kadrów z The Fall [2006] Tarsema
© Googly Films [nazwa wytwórni też ma swoje znaczenie ;-D ]

Oglądając po raz kolejny film The Fall, mimowolnie narzucały mi się obrazy z pewnego teledysku. Pogrzebałam w necie i... oto rezultat :-) Madonna Bedtime Story kontra The Fall oraz Cela Tarsema – kilka scen jest identycznych! Okazuje się, że Mark Romanek, reżyser teledysku Madonny [i wielu, wielu innych genialnych klipów] jest przyjacielem Tarsema. Tutaj można poczytać o podobieństwach... a także je zobaczyć -> KLIK.

Typografia w filmie The Fall też warta jest notki. Projektantem jest Stefan G. Bucher, twórca studia 344Design i słynnego komiksowego potworka „The Daily Monster”. Warto przeczytać wywiad, dotyczący początkowo tylko projektu logo [tytułu] filmu, a potem dalszych prac nad całą czołówką filmu [jeśli dobrze przeszukacie jego stronę domową, to znajdziecie kilka zdjęć z książki, którą uszykował specjalnie na potrzeby promocji filmu The Fall - niestety nie do kupienia :-/ ] -> KLIK.

I jeszcze kilka ciekawych zdjęć z planu filmowego. Okiem koordynatora efektów specjalnych -> KLIK.

= = = = = = = = =

Cóż... Nie ukrywam, że spodobał mi się film, bardzo baaardzo! :-)

4 komentarze:

pasiakowa pisze...

Poprzednio czytałam i film wydał mi się interesujący. Po tej notce stwierdzam, że po prostu muszę go obejrzeć ;)

Pozdrawiam nocnie! :)

hundredacrewood pisze...

juz mnie zarazilas! Film czeka, mam nadzieje ze uda nam sie w weekend :)
Pozdrawiam!

Śnieżka gotuje pisze...

Dzięki za "The Fall". Będę niebawem oglądać :)

miauka vel florist pisze...

dzieki Tobie obejrzalam. Z duzymi oczami i dziecieca naiwnoscia :)