poniedziałek, 20 lipca 2009

253. Konkurs nr 13


Spojrzałam dziś w kalendarz i uświadomiłam sobie, jak ten czas szybko mija... Za chwilę połowa wakacji minie :-/ Zatem...
Oto konkurs nr 13! Mnie „trzynastka” kojarzy się z zabobonami, ale są i tacy, dla których ta liczba jest szczęśliwa. Ze skrajności w skrajność... Tym razem do wygrania jest powieść, którą wydawca oraz portal Zbrodnia w bibliotece reklamują jako paranormalny thriller prawniczy. Mam nadzieję, że się wam spodoba i przyprawi o [pozytywne!] ciarki na plecach ;-)
Do zgarnięcia są trzy egzemplarze...

--> Mary Santon ANIELSCY OBROŃCY

Krótki opis książeczki: „Każdy skazany ma prawo do jednego życzenia. Nawet ci, których osądził Sąd Boży. Może to być jeden telefon. Co się stanie, jeśli to ty go odbierzesz? Brianna przyjeżdża do Savannah, by rozpocząć własną praktykę adwokacką. Od początku wszystkimi jej działaniami w mieście wydają się kierować nieznane siły – prześladowana przerażającym snem, wynajmuje opuszczony budynek na cmentarzu i zatrudnia ekscentrycznych asystentów. Pierwszym jej klientem jest pozbawiony skrupułów biznesmen Skinner, który dzwoni do niej w trzy godziny... po swojej śmierci. Brianna podejmuje się jego obrony przez Ostatecznym Trybunałem; nie wie jednak, że nie tylko ona została wyznaczona do pracy nad tą sprawą. Niebo wysłało już na Ziemię swoich przedstawicieli...”. [ze strony wydawcy]

Proszę, abyście wpisywali się w komentarze od dziś do najbliższej piątkowej północy, 24 lipca. Losowanie tradycyjnie w sobotę! Zapraszam! :-)

PS. Fundatorem Anielskich obrońców jest Replika z Poznania. Bardzo dziękuję K. za lekturki! :-*

50 komentarzy:

Anek73 pisze...

Ustawiam się w kolejce :P

http://anek73.blox.pl

Latarnik pisze...

I ja się ustawiam :) Opis jak zwykle zachęcający :)

Bo pisze...

tez sie dopisze :)

Matylda_ab pisze...

Nie byłabym sobą, gdybym się nie zgłosiła ;)) Niech Los będzie ze mną :))

Dorfi pisze...

W czasie wakacji czasu na czytanie jest więcej więc i ja się w kolejce ustawiam
Dorfi
http://dorfi.blox.pl/html

jagnieszka pisze...

ojojoj jakie super knigi,to ja też poproszę o ustawienie mnie w kolejce

aagaa pisze...

Też sie ustawiam w kolejce..
Pozdrawiam

Alegria pisze...

Kolejka będzie długa jestem pewna,może się uda.Staje i ja czytając w międzyczasie "Szarlotkę z ogryzków" i zagryzając ogórkami malosolnymi
http://mojwarsztat.blogspot.com/

kiciula pisze...

staję do kolejeczki :)

kiciula.blogspot.com

pasiakowa pisze...

Ooocho.. coś dla mnie. Akurat lektury na wakacje mi się pokończyły, trzynastka zazwyczaj jest szczęśliwa, a 24 jest święto pewnej błogosławionej ;)
Staję w kolejeczce :)

Tymczasem polecam (jeśli nie znane) "Zupę z granatów" M. Mehran - lekturka nie ciężka i szybko się czyta. Dodatkowo podczas czytania wyobraźnia pobudza zmysły zapachu i smaku ;)
Dopiero co skończyłam i czekam niecierpliwie na drugą część,bo rodzicielka zagarnęła do czytania ;)

pasiakowa pisze...

Jejku.. teraz zauważyłam jaka piękna ilość powtórzeń mi powstała.. aj ;)

Joanna pisze...

Zapisuję się i ja, a może tym razem się uda. Pozdrawiam.

JUSTYNA pisze...

Wow, będę cierpliwie czekać na losowanie

Himilika pisze...

13 jest dla mnie szczęśliwą liczbą, co nie oznacza, że to szczęście mi przyniosła ;). Mimo wszystko, ja także ustawiam się w kolejce :). Zwłaszcza, że opis jest bardzo zachęcający.

OlusssiAA pisze...

Zapisuję sie w kolejeczce :)
Tu jestem:
http://kolczykarniaolusssi.blogspot.com/

barbaratoja pisze...

I ja , i ja też chciałabym książkę

http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Gosia pisze...

Bardzo chetnie przeczytam...

migot77 pisze...

Szukam właśnie lektury wakacyjnej :)

basti pisze...

Ja również pragnę się dopisać ;)(bardzo lubię liczbę 13)

Anna pisze...

Zgłaszam się.

miauka vel florist pisze...

to i ja puk puk.

Kardamonowa pisze...

I ja też się zamierzam zmierzyć z przesądami o pechowej 13stce ;)

PARTTE pisze...

Ooooooo!!!!
Lektura jak najbardziej dla mnie :-)
Ustawiam się w kolejce po Anioły :-)

ewarub pisze...

Ostatnio kryminały i u mnie na topie, trzeba więc skorzystać z okazji :-)) Pozdrawiam!

Mariola pisze...

Ja też bardzo proszę. Mariola G.

Aspartate pisze...

zgłaszam się, może tym razem mi się uda :)

montgomerry pisze...

Zgłaszam się:) pozdrawiam

rajtuzy pattona pisze...

uwielbiam 13:-)
szczęście zawsze mi przynosi :-)
może i tym razem?

pozdrawiam,
Karola

krepińska pisze...

zgłaszam się do uczestnictwa! pozdrawiam, krepińska

Książkowy azyl pisze...

ja również się zapisuję :)

Motylek pisze...

Ja też próbuję szczęścia w konkursie do lekturki...

Vampire_Slayer pisze...

Bardzo chętnie się zgłoszę . ; D

meririm pisze...

Kolejna książka to kolejna okazja do zaczytania się x]
Więc się piszę xP

M. pisze...

No to i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam. Black_Engel

http://coffeeholic.blox.pl/html

Ewa pisze...

chętnie również spróbuję szczęścia
pozdrowienia Ewa

http://czarownica71.blox.pl/html

alexls pisze...

To i ja stoje grzecznie w kolejce do losowania. Mam w domu jeszcze wyglodnialego mola ksiazkowego. Biedaczysko po kilka razy ksiazki czyta jak nowych pod reka nie ma;)

happykids pisze...

Ja też spróbuję swojego szczęścia, tym bardziej, że uwielbiam czytac i czytac....

htttp://www.radosnyczas.blox.pl

AgnieszkaMD pisze...

uwielbiam książki, a już w ogóle fascynują mnie z aniołami w tytule, mam ich nawet małą kolekcję :), mam nadzieję, że będę jedną z szczęściar :)

Biżuteria Artystyczna pisze...

Oj to ja tez się piszę :)

Dainty:) pisze...

Warto wziac udzial..taka swietna ksiazka do wygrania. Zaglaszam sie oczywiscie! www.daintytworzy.blogspot.com
Zapraszam!

ivon777 pisze...

Nawet ja się przyłączę do szukających szczęścia w tym konkursie ... Dawno mnie ni było na blogu ani moim - ani tych "ulubionych"- ale oto dziś jestem i przerywam milczenie.
Urodzona 13 o godzinie 13 z minutami - w dzienniku z racji nazwiska tez dośc często trzynasta (...)
Zagram i już .
Magdaleno - moc szczególnych pozdrowien załączam

Sabinka pisze...

Kolejka jest dłuuuga, ale ustawiam się po taką książkę:) "13" i dla mnie nigdy nie była łaskawa , ale może warto od siebie odsunąć zabobony:) Pozdrawiam
www.haftowane. blogspot.com

nasza.zuzia pisze...

Oj - i ja ustawiam się w kolejce. kto wie, może tym razem mi się poszczęści..
Pozdrawiam
Lucyna
www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

ufff, mam nadzieję że zdążyłam ;-))
dużo chętnych, więc staję grzecznie na końcu ;-)

czytadełko pisze...

To i ja się szybko dopisuję, póki jeszcze mogę ;).

Carpediem pisze...

W ostatniej chwili, ale może mi się poszczęści?
http://30carpediem30.blogspot.com/

Maniaczytania pisze...

To i ja się wpiszę, po raz pierwszy zresztą :)

Rybiooka pisze...

To ja zabezpieczam tyły...
podobno ostatni będą pierwszymi ;D

zobaczymy ...

kot&malenstwo pisze...

Ojejejej Chyba jeszcze zdążyłam! Uwielbiam mrrrroczne lektury ;)

reala pisze...

Książeczka...mniem, próbować nie zaszkodzi :D