sobota, 25 lipca 2009

254. Losowanie nr 13


Dziś sobota, czyli najwyższy czas na rozstrzygnięcie konkursu nr 13. Na początek jak zawsze dziękuję za liczne wpisy :-) Cieszę się, że jesteście!
A oto imiona wylosowanych szczęśliwców...

--> Kardamonowa
--> Sabinka
--> AgnieszkaMD

Gratuluję serdecznie! :-)
Zwyczajowo poproszę na mój mail [jest u dołu strony] o przesłanie adresów pocztowych, abym mogła wysłać książeczki. I jeszcze obowiązkowy dopisek: zapewniam, że jestem osobą prywatną, Wasze adresy są absolutnie bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będą przetwarzane.

A w sierpniu? Ponieważ wciąż trwają wakacje, będzie romantycznie, a mówiąc jeszcze dokładniej – romansowo :-D Za oknem słoneczko, upał na przemian z burzami, zatem lepiej nie przegrzewać naszych pięknych główek zbyt ciężką lekturą... Zapraszam!


PS. raz jeszcze dziękuję K. za nagrody na konkurs nr 13! :-*

4 komentarze:

Kardamonowa pisze...

Hip,hip hura! Trzynastka była dla mnie szczęśliwa! Dziękuję za niedzielną przyjemność doświadczenia, że szczęście się uśmiecha do mnie nieśmiało ;))))
Pozdrawiam pozostałe laureatki i wszystkich uczestników zabawy.

czytatnik pisze...

Gratuluję :)

AgnieszkaMD pisze...

jupi, jupi jak ja się strasznie cieszę :), bardzo, bardzo chciałam dostać tą książeczkę i proszę udało się :)

joanna pisze...

Gratulacje :))

Następnym razem nie odpuszczam, bo nagroda zapowoada się ciekawie...
Ale widzę, że zainteresowanie , a co za tym konkurencja - oooogromna!
Jednak dam sobie szansę ;))

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :))