sobota, 29 sierpnia 2009

264. Losowanie nr 14


Sobotę czas zacząć ;-D
Na początek chciałabym bardzo podziękować za wszystkie Wasze wpisy – pobiliście rekord! Po raz pierwszy w komentarzach Zacisza wyśnionego... pojawiło się ponad 100 wpisów! Dziękuję!!! Straaasznie się cieszę ;-D I nie nadwerężając już dłużej Waszej cierpliwości, podaję, kogo „wymerdałam” z miseczki pełnej losów…

--- miodo_oka
--- nayanka
--- barbaratoja
--- Himilika
--- Sara_Deever
--- Trzpiot

Serdecznie gratuluję zwycięzcom! :-D
Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresów pocztowych do wysyłki książek. I obowiązkowy dopisek: zapewniam, że tu, na blogu, jestem osobą prywatną, Wasze adresy są absolutnie bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będą przetwarzane.

A za miesiąc? We wrześniu do wylosowania będą kryminałki z różaną niespodzianką. Zapraszam!

14 komentarzy:

nayanka pisze...

O rety :) Pierwszy raz coś wygrałam :) Ależ się cieszę :)

barbaratoja pisze...

Cieszę się, adres już wysyłam !!!

http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Sara Deever pisze...

Moja radość w tym momencie jest ogromna :)

ktrya pisze...

Gratuluję, ja mam szczęście w innych konkursach, więc chyba co za dużo to nie zdrowa ;-)

Trzpiot pisze...

Hura! hura! hura! Ale się cieszę!!!!!!! Już wysyłam adres. Dzięki!!!

Alegria pisze...

Gratuluję wszystkim , którzy będą się cieszyć jeszcze wakacyjną lekturą i już czekam z niecierpliwością na różane niespodzianki

montgomerry pisze...

Gratuluję:)

miauka vel florist pisze...

gratuluję :) i wciąć jeszcze zapraszam po mydełko do mnie na http://ot-tak-sobie.blogspot.com/

Kardamonowa pisze...

Gratulacje Dziewczyny!

Himilika pisze...

Dziękuję bardzo~! Pierwszy raz coś wygrałam, więc jestem podwójnie szczęśliwa. Adres także już przesłałam :).

Latarnik pisze...

Gratuluję oczywiście!!!

ewarub pisze...

Gratuluję wylosowanym i pozdrawiam 'zacisze' :-))

miodo_oka pisze...

Cieszę się ogromnie!
Dziękuję !

joanna pisze...

Do następnego razu ;))

Zwyciężczyniom - miłych wrażeń z lektur :))