środa, 9 września 2009

270. Losowanie nr 15


Fotka niestety tym razem słaba, niewyraźna jakaś... a to dlatego, że całkiem już ciemno za oknem :-/ Ale nie zdjęcie się przecież liczy, a zwycięzca! ...a może raczej „ofiara”? ;-) W dzisiejszym losowaniu w szybkim i niespodziewanym konkursie nr 15 wygrywa...

--> montgomerry

Serdecznie gratuluję! :-D
Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresu pocztowego do wysyłki pakieciku pt. Nocny słuchacz [książka + film].
I jeszcze obowiązkowy dopisek: zapewniam, że tu, na blogu, jestem osobą prywatną, Twój adres jest całkowicie bezpieczny - zaraz po wysłaniu paczki zostanie zniszczony i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będzie przetwarzany.

Pod koniec miesiąca będzie jeszcze jeden, wcześniej obiecany konkurs. Zapraszam! :-)

4 komentarze:

joanna pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni :))

A ja idę szukać "Nocnego słuchacza"...

I pozdrawiam serdecznie :)

Caitri pisze...

Montgomerry, gratulacje! :D

montgomerry pisze...

dziekuję:) Z samego rana jestem uchachana:))))

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!