sobota, 26 września 2009

278. Losowanie nr 16


Nadeszła sobota, co mnie bardzo cieszy z kilku względów. Przede wszystkim jest słoneczny, prawdziwie jesienny ciepły dzień, a poza tym to pierwszy weekend od miesięcy wolny od pracy z tekstem :-D
Ale wróćmy do losowania książek... Oto, kogo wylosowały szczęśliwe paluszki:

-- Jolinka
-- Anek73

Serdecznie gratuluję! :-D
Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresu pocztowego do wysyłki książek. I jeszcze jak zawsze konieczny dopisek: zapewniam, że tu, na blogu, jestem osobą prywatną, Wasze adresy są całkowicie bezpieczne - zaraz po wysłaniu paczek zostaną zniszczone i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będą przetwarzane.

A za miesiąc... październik ;-D Mój ukochany miesiąc w roku. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli - tfu! tfu! przez lewe ramię! - czeka mnie upragniony i baaardzo już mi potrzebny urlop! Oczywiście, planów niet ;-) ale tak to już ze mną jest... wszystko na ostatnią chwilę... Pewnie jednak czekacie na zapowiedź kolejnego konkursu, prawda? :-D Otóż będzie romantycznie, dramatycznie i przede wszystkim filmowo. Zaintrygowani? Zapraszam pod koniec października na konkurs nr 17! :-D

- - - - - - -

PS. w lipcu w konkursie nr 13 wygrała Sabinka, z którą w żaden sposób nie mogę się skontaktować :-/ Jeśli to czytasz, Sabinko, proszę o maila! Książka czeka!

9 komentarzy:

Sara Deever pisze...

Gratuluję wygranym i życzę udanego urlopu :)

Alegria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alegria pisze...

Gratuluję Jolince i Anek 73.Czekam na słowno-fotograficzne opowieści z wakacji:)

Anek73 pisze...

Ogromnie cieszę się z wygranej - adres już wysłałam :)

http://anek73.blox.pl

Trzpiot pisze...

Gratuluję wygranym :-)
A dla właścicielki bloga mam wyróżnienie za całokształt, zapraszam po odbiór :-)

Jolinka pisze...

A niech Cię... w końcu mnie udało się tez coś wygrać;)Niesamowicie się cieszę i bardzo dziękuję:) Zaraz wyślę maila z adresem.

hundredacrewood pisze...

Gratuluje zwyciezcom i zazdrosze przesylki, gdyz wiem jak potrafi byc piekna :)

krzysia pisze...

Niektórzy to mają szczęście ! Gratuluję, choć nie ukrywam, że z odrobiną zazdrości:)

Jolinka pisze...

Właśnie odebrałam przesyłkę od Ciebie i byłam w szoku bo... nie doczytałam o dodatkowej książce-niespodziance ;-)
Obiecuję, że książki będę czytać bardziej uważnie:) Stempelek musiałam wypróbować natychmiast i jestem nim zachwycona...
W ogóle poczułam się tak, jakbym miała jakieś święto - wszystko pięknie zapakowane, jak na prawdziwy prezent przystało.
Magdo z całego serca pięknie Ci dziękuję!!!