wtorek, 13 października 2009

282. Niespodziewany konkursik nr 17


Hmmm... Niech będzie, że z okazji zaczynających się właśnie Targów Książki we Frankfurcie, ale tak naprawdę - i przede wszystkim! - dzięki serdeczności pewnej przesympatycznej Wydawczyni K. :-) - której bardzo dziękuję za wsparcie! - znów mam dla Was książeczki do rozdania. Tym razem są to trzy egzemplarze świeżo wydanego, wstrząsającego beletryzowanego dokumentu pt. Podróż Enrique, który - jestem o tym przekonana - chwyci za serce wszystkich Czytelników.
„Autorka, Sonia Nazario, zdobywczyni Nagrody Pulitzera, stworzyła niezwykłą książkę - reportaż o miłości, która nie zna granic. Opowiada w niej historię Enrique - honduraskiego chłopca odbywającego samotną, niebezpieczną podróż w poszukiwaniu pracującej w Stanach Zjednoczonych matki. Autorka opuściła swój dom na wiele miesięcy i przemierzyła setki kilometrów na dachach pociągów towarowych, aby jak najwierniej odtworzyć niebezpieczeństwa, z jakimi muszą się zmierzyć młodzi emigranci podczas swojej wędrówki. Matki, które znosiły ból rozłąki z dziećmi i ciężko pracowały na to, aby móc posyłać do domu pieniądze, są przekonane, że to, co udało się im osiągnąć, było warte rozstania. Tymczasem ich dzieci mówią coś zupełnie innego - że wolałyby być razem z nimi, nawet gdyby musiały znosić głód...”. [Notka z materiałów promocyjnych Wydawnictwa.]

A zatem... Do zdobycia są trzy książki z Wydawnictwa Replika:

--- Podróż Enrique Sonii Nazario

Od siebie, dla każdego z trzech zwycięzców, dodam ciekawy stempelek do zdobienia kartek, kopert itd. :-) Zapraszam do wpisywania się w komentarze od teraz do piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę! :-) Powodzenia!

PS.1. konkurs filmowy, zapowiedziany w zeszłym miesiącu, oczywiście odbędzie się, ale nieco później...
PS.2. ogromna prośba: jeśli nie masz zamiaru podawać mi swojego adresu w razie wygranej, proszę, nie wpisuj się w komentarze! Przykro mi, że muszę umieścić taki dopisek, ale od lipca bezskutecznie próbuję się skontaktować z jedną z wygrywających :-/ A przecież ktoś inny już by się z tej książki cieszył, prawda?
Zapewniam jednocześnie, że tu, na blogu, jestem osobą prywatną - Twój adres jest absolutnie bezpieczny: zaraz po wysłaniu przesyłki jest niszczony i nigdy przez nikogo, nawet przeze mnie, nie będzie wykorzystany!

75 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Kto po nocach bloguje ten konkursy znajduje! Zapisuję się z najwyższą przyjemnością ;)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :D

Anna pisze...

Zgłaszam się!

Mariola pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam Mariola G.

barbaratoja pisze...

Proszę mnie też dopisać do losowania
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

AniaZosia pisze...

ja bym bardzo chciała taką książkę... :)
trochę jak opowiadanie z "Serca" Amicisa :)

no to się zapisuję do konkursu :)

alexls pisze...

Ustawiam sie juz tradycyjnie w kolejeczce. Tym razem jednak to ksiazka zdecydowanie dla mnie... Emigranta osiadlego w US...
Pozdrawiam!

Latarnik pisze...

Się też dopiszę, choć ostatnio nie ma szczęścia do losowań :)

Urszula pisze...

Zgłaszam się!

renata pisze...

zgadza sie, ksiazka jest przepiekna, co nie znaczy, ze nie przeczytalabym raz jeszcze! serdecznie pozdrawiam, Renata.

Kropelka pisze...

Staje w kolejce!
Szukam czegos na jesienne wieczory..
Pozdrawiam cieplutko

Obsesja Kasiulka pisze...

Kolejna książka do wygrania. Może tym razem się uda!!!

niebieska pisze...

To ja też się zgłaszam :)

Malineczka74 pisze...

Zglaszam się do konkursu

kalioppe pisze...

zgłaszam się i ja :)

czytadełko pisze...

Ja również z przyjemnością i nadzieją w oczach się wpisuję ;)

bieluska pisze...

ja też chętnie sie ustawię w kolejce..
pozdrawiam

Rybiooka pisze...

To ja też staje w kolejce....

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział. Wpis zaraz zrobię. Bardzo cieszę się z poprzedniej wygranej :)

http://anek73.blox.pl

migdałowa pisze...

I mnie proszę uwzględnić ;)

Pandora pisze...

Po raz drugi chętnie wezmę udział w konkursie :)

Vampire_Slayer pisze...

Z przyjemnością zgłoszę się ;)

Matylda_ab pisze...

Może mi dopisze szczęście. Zgłaszam się do konkursu. ;)

Katja127 pisze...

I ja do kompletu:-)

Piuma pisze...

Zgłaszam się z radością

elziutka pisze...

i ja się zgłaszam :)
Pozdrawiam cieplutko Elziutka
http://elziutka.blogspot.com/

ktrya pisze...

To i ja się zgłaszam, pod tą długą listą :)

Małgosia pisze...

Ja również chętnie się nią zaopiekuję :) Pozdrawiam cieplutko

Juunka pisze...

Oooo ja też się zgłaszam, książka zapowiada się bardzio ciekawie :)

Malgwa pisze...

Też się z chęcią dopisuję do listy...

Aneladgam pisze...

I ja chętnie przeczytam. Aneladgam, http://lylis.blox.pl

Amager pisze...

Ja chętnie wezmę udział w losowaniu tej książki :) Pozdrawiam

ona_i_ja pisze...

Może tym razem szczęście się uśmiechnie :)
http://www.radosnyczas.blox.pl

agatab pisze...

Bardzo chętnie, po raz pierwszy...

alushka pisze...

to ja też się ustawiam w kolejce, może to ja wygram ?

zaczytana pisze...

MOże tym razem mi się poszczęści. Zapisuję się

Nessa pisze...

Ja również się zapisuję ;) może mi się poszczęści ;D

Oura512 pisze...

Jestem chętna. :)
http://oura512.blox.pl

ZIELONA pisze...

Może i tym razem się uda :):) Pozdrawiam :*

brydzia pisze...

I ja chętnie stanę w kolejce po tę świetną książkę. Pozdrawiam serdecznie:)

Alegria pisze...

Staję w kolejce do losowania.Może się uda

Domma79 pisze...

zglaszam sie i ja :))

reala pisze...

Ja też chcę, bardzo :)

Strawberry pisze...

ahh poczytałabym coś... moze akurat? uda sie :)

kpkacha pisze...

ja też się zapisuję - taki mol książkowy jak ja nie może przepuścić takiej okazji - a może mi szczęście dopisze ;)

Kasiula pisze...

zgłaszam się! może tym razem się uda!!!
http://kasiulkowo.blox.pl/html

jagnieszka pisze...

no to ja jak zwykle się ustawiam bo maniakalnie kocham książki:)))

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do konkursu :)

Agutka05 pisze...

Ja również się zapisuję! :)
agutka05.blogspot.com

pasiakowa pisze...

Próbuję szczęścia ;)

mandryszka pisze...

To i ja się dopisze do listy :) Pozdrawiam serdecznie

Aspartate pisze...

jak zawsze zgłaszam się :)

Sirocco pisze...

Zgłaszam się i ja :D

inno pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce...

Bo pisze...

taki lakomy kasek
zglaszam sie rekami i nogami

AgnieszkaMD pisze...

jak nas dużo ... ale nic dziwnego, bo masz dla nas piękną książkę :)

net.a.a pisze...

Ojej, ale oblężenie chętnych :) Ale szczęścia trzeba próbować, więc i ja się dopisuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

Również z ogromną nadzieją się zgłaszam. Książki to moje drugie uzależnienie zaraz po szeroko pojętej sztuce więc to dla mnie smakowity kąsek :)

Zapisuję się i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

Informacja o Candy znajduje się u mnie w etykiecie CANDY w menu po prawej stronie :)

http://www.malowanyimbryczek.blogspot.com/

Śnieżka gotuje pisze...

:) może uśmiechnie się do mnie szczeście...

Claudette pisze...

Chociaż tylu chętnych jest to i tak spróbuję... zatem zgłaszam się :)
Może akurat się uda.

Pozdrawiam.

pestka pisze...

chętnie dam szansę szczęściu bo mam chrapkę na połknięcie ciekawej książki ;)

Dorota pisze...

...ale niespodzianka :-)zgłaszam się z przyjemnością :-)

Kasmatka pisze...

I ja również:)

Bewix - Bea pisze...

i ja się wpisuje, kocham ksiązki :-)

Piotr pisze...

Zgłaszam się z nadzieją, że mi się uda ;)
http://ameise.blox.pl
Anna

Zula pisze...

Chętnie przygarnę książkę :)

Olenkaja pisze...

O jaka fajniutka książka na długie zimne wieczory :) stoję w kolebeczce. Zapraszam do siebie http://olenkaja.blox.pl

Amalena pisze...

ja również się zgłaszam :) Buźka i miłego dnia życzę :)

krepińska pisze...

Jestem w szoku,że jest tu już tyle komentarzy! Też zglaszam się do konkursu, pozdrawiam, krepinska

shiraja pisze...

ja również się zgłaszam,
uwielbiam czytać

http://shiraja.blogspot.com/

asik62 pisze...

Chętnie przygarnę książkę , już dawno nic ciekawego nie czytałam a to zapowiada się interesująco.
jasmin62.blox.pl

Himilika pisze...

Zgłaszam się z ogromną przyjemnością :).

martitka10 pisze...

To i ja sie dopisze:)

skibi pisze...

Zapisuję się i ja.
Może tym razem mi się poszczęści :))

skibi pisze...

Nie ma co ;))
spostrzegawcza to ja nie jestem ;)))