sobota, 17 października 2009

284. Losowanie nr 17


Cieszy mnie ta frekwencja pod postem konkursowym :-D Lubicie czytać, jak widzę ;-) Ale i książka jest wyjątkowa, więc nie ma się czemu dziwić! Nawet, jeśli to nie Ty wygrałaś/eś książkę, zapewniam, że tym razem warto zajrzeć do księgarni i/lub biblioteki w poszukiwaniu tej właśnie opowieści... Reklamuję, ale sądzę, że naprawdę warto!
A zatem... Losy wydrukowałam, wycięłam i wrzuciłam do przynoszącej szczęście ;-) miseczki z MIA Studio... Domowa „sierotka” zgodziła się tradycyjnie wylosować szczęśliwców. I tak oto zwycięzcami zostali:

---> Vampire_Slayer
---> Alegria
---> elziutka

Gratuluję! :-)
Jak zawsze poproszę na mój mail [jest u samego dołu tej strony] o podanie Waszych adresów, które będą mi potrzebne do wysłania paczek [a w nich: książka plus stempelek w kształcie taga, dzięki któremu będziecie mogli wykonać piękne zawieszki do prezentów czy słoiczków z konfiturami – wszystko zależy od Waszej wyobraźni :-D Poduszeczkę z tuszem pigmentowym będziecie musieli sami sobie kupić, ale wybór w sklepach czy na allegro jest naprawdę spory :-) ]. I jak zawsze też zapewniam o tym, że Wasze adresy są bezpieczne – będą wykorzystane tylko i wyłącznie w celach tego konkursu. Zaraz po wizycie na poczcie zapominam i niszczę adresy.

A w przyszły poniedziałek zapraszam do konkursu „filmowego”. Obejrzałam wzruszający film, którym chcę się z Wami podzielić [oczywiście będą też i książki...]. :-)

6 komentarzy:

Claudette pisze...

Niestety nie udało mi się również tym razem, ale gratuluję serdecznie wszystkim zwyciężczyniom :)

Książkę, chyba wartą takiej walki, nabędę i tak, bo mnie zaintrygowała niezmiernie.

Pozdrawiam serdecznie.

Latarnik pisze...

Mówiłem, że nie mam szczęścia do losowań? Mówiłem... Ale gratuluję tym, którym szczęście dopisało!

shiraja pisze...

ja również z gratulacjami dla zwyciężczyń przybyłam i z cichutkim chlipaniem ... ;).
może kiedy indziej się uda :)

Alegria pisze...

Dziękuję za gratulacje.Cieszę się bardzo i życzę szczęścia w następnym losowaniu.
Pozdrawiam :)

Vampire_Slayer pisze...

Łomatko :) Nie wierzę, że tym razem mi się udało :) Dziękuje bardzo serdecznie. Zaraz wyślę e-maila :)

Życzę szczęścia w następnym losowaniu. Pozdrawiam :)

elziutka pisze...

o rany po raz pierwszy udało mi sie wygrać :) Bardzo serdecznie dziękuję :)
Pozdrawiam cieplutko