czwartek, 22 października 2009

Ogłoszenia drobne...


Drogie Skraperki i nie tylko :-)
Postanowiłam przewietrzyć pudła ze stempelkami :-) Mam ich zdecydowanie za dużo, a niektóre wręcz w podwójnych ilościach... No taki chomik ze mnie niepoprawny ;-D Zapraszam niniejszym TU. W najbliższym tygodniu jeszcze wzbogacę ofertę!
Dziękuję! M.

PS. odpowiadam: ten zachłanny urodzinowy kot u góry ;-) to wzór z katalogu firmy Stamps Happen Inc. - robią bardzo duże oryginalne stemple, często z nowoczesnymi, nietypowymi w sumie dla reszty tej branży motywami. Mnie się podobają :-)

2 komentarze:

Kardamonowa pisze...

Fantastyczne stemple! Gdybym tylko mogła - większość kupiłabym od razu... ;)

Zacisze wyśnione... pisze...

Ja też je uwielbiam :-) wręcz mam fioła na ich punkcie :-D Z niektórymi stemplami naprawdę żal mi się rozstawać, ale stwierdziłam, że bez sensu jest je mieć w pudle i nie używać - a z wieloma wzorami tak właśnie było ;-)