sobota, 28 listopada 2009

298. Losowanie nr 19 i nr 20



Już po losowaniu konkursowym! Jak zawsze dziękuję serdecznie za wszystkie wpisy. Niezmiennie i ogromnie cieszą mnie one :-D A oto lista osób, do których powędrują książki:

KONKURS NR 19
--> Iza Jankowska
--> Kasmatka
--> Latarnik

KONKURS NR 20
--> minimysz
--> Lilithin
--> Caitri
--> Pandora
--> ona_i_ja
--> ALFA

Wszystkim szczęśliwcom gratuluję! :-D
Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresów pocztowych, które będą mi potrzebne do wysłania paczuszek. Oczywiście, jak zawsze solennie zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są bezpieczne – zaraz po wizycie na poczcie niszczę je i nikt nigdy na pewno ich nie wykorzysta [a przynajmniej nie z mojej strony ;-D].

Już za chwileczkę, już za momencik... grudzień! I... druga rocznica istnienia mojego bloga. A zatem będą niespodzianki, duuużo niespodzianek! ;-D Zapraszam!

14 komentarzy:

AGUTEK pisze...

Gratulacje!

A na pierwszym zdjęciu to hoja? ;D

Balianna pisze...

Hoja jak nic :)
Gratuluję zwycięzcom :)!! buu szczęście się do mnie dzś nie uśmiechneło :(

Rybiooka pisze...

Gratulacje !!!
Ha latarnikowi się poszczęściło :)

Czytałaś Magdo nową powieść Olgi Tokarczuk?

Latarnik pisze...

O kurczę!!! Dawno nic nie wygrałem! Dzięki serdeczne!

minimysz pisze...

Cieszę się ogromnie i biegnę wysłać adres :)

Lilithin pisze...

Cieszę się ogromnie! Dziękuję :)

Alegria pisze...

Gratuluję wszystkim wygranej.

Pandora pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :) Adres już wysłałam :)))))))))

Iza Jankowska pisze...

Bardzo dziękuję,ogromna to niespodzianka dla mnie i ogromna radość.Już wtawiam adres.

Caitri pisze...

Bardzo się cieszę! :D
Dzięki!

Adres już wysłałam.

Kasmatka pisze...

i ja się ciesze i to ogromnie! Już piszę maila:) Dziękuję i gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

ona_i_ja pisze...

Ja też dziękuję bardzo, bardzo :)
Już maila wysłałam.

I gratuluję wszystkim zwycięzcom !

http://www,radosnyczas.blox.pl

Caitri pisze...

Pięknie dziękuję! Książka do mnie dotarła :D

http://i-love-impala67.blogspot.com/2009/12/kilka-dni-temu-braam-udzia-w-konkursie.html

Kasmatka pisze...

Do mnie też już dotarła:) Bardzo dziękuje :):):)