czwartek, 10 grudnia 2009

309. Czekolada




Zdjęcie 1 i 2 © Living at Home
Zdjęcie 3 © Janne Peters dla Living at Home

„Ręce precz od czekolady, a nikomu nie stanie się krzywda” – takiej treści :-D stempelek ostatnio znalazłam i próbowałam wylicytować na eBay-u. Straaasznie mi się to spodobało ;-D . Od razu pomyślałam o mojej „nauczycielce”, Pani Redaktor H., której myślą przewodnią było: „Dzień bez czekolady jest dniem straconym”. Cóż... też tak uważam ;-D W grudniu, zimą, czy też przed świętami można spróbować czekolady na gorąco, która wspaniale nas rozgrzeje i utuli do snu [wyczytałam, że na zdrowy sen dobra jest właśnie kostka czekolady lub gorące kakao na mleku]. Polecam!

5 komentarzy:

horyzont pisze...

Uwielbiam czekolade:D
A stempelek rewelacyjny...
Pozostaję wspomnieć piosenke "Chciałabym.chiała...":))
PS.Bardzo ciekawy blog,będę zaglądąć:D

Pozdrawiam,Alejka.

Bo pisze...

oj takie tortury od rana
fotki pyszne

ja lubie goraca czekolade z posmakiem miety

w Irlandii do czekolady wrzucaja marshmallows

Małgorzata pisze...

Ale pysznie tu u Ciebie:) Pozdrwiam!

Lilithin pisze...

Kusicielko Ty!

Caitri pisze...

Kocham czekoladę...

A stempelek bardzo fajny! :D :D