piątek, 25 grudnia 2009

320. Losowanie nr 21


Moi drodzy! :-) Dziękuję za wszystkie życzenia i wpisy pod jubileuszowym postem konkursowym. Jest mi bardzo miło :-) Będę się dalej starać, aby ten blog nie był tylko „laniem wody”, a jednak coś sobą wnosił.

Losowanie się odbyło, co widać na fotce ;-) Wyciągnęłam – tym razem osobiście, z zawiązanymi oczami – dwanaście karteczek z imionami, a oto one:

dorota
Gosia
Jeniulka
Miss Jacobs
weisse_taube
klamaja
moni
joanna
aulik
iwjardim
Elenoir
Amalena

Gratuluję! :-D
Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresów pocztowych, które będą mi potrzebne do wysłania książek. Oczywiście, jak zawsze solennie zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są bezpieczne – zaraz po wizycie na poczcie niszczę je i nikt nigdy na pewno ich nie wykorzysta [a przynajmniej nie z mojej strony ;-D].


= = = = =
Zapowiedź: kolejny konkurs już niedługo, bo w pierwszy weekend nowego roku :-) Zapraszam!

17 komentarzy:

Gosia pisze...

Wpadłam tu na chwilkę a tu niespodzianka !Dziękuję bardzo!I radości życzę w tych świątecznych dniach.

Lilithin pisze...

Gratuluję zwycięzcom :)

klamaja pisze...

Przyszłam zobaczyć jak potoczyło się losowanie, przyglądam się losom i co widzę mój nick :D Dziękuję ogromnie za szczęśliwą rękę :D :* Życzę wesołych Świąt :D

Trzpiot pisze...

gratulacje dla zwycięzców ;-)

Caitri pisze...

Gratuluję zwycięzcom ;)

iwjardim pisze...

Bardzo dziękuję , ogromnie się cieszę że udało mi się zagościć w gronie szczęśliwców .
Pozdrawiam świątecznie

Claudette pisze...

Gratuluję zwycięzcom. I wszystkim, bez wyjątku, życzę Wesołych Świąt.

moni pisze...

haaa!! hurraaa!! wygrałam ;-)
Dziękuję!
Gratuluję wszystkim zwycięzcom!
No to mam jeszcze jeden prezent gwiazdkowy;-)

Ivonna pisze...

Gratuluję zwycięzcom i pozdrawiam świątecznie.

aulik pisze...

ależ sie cieszę! :)
tym bardziej, że zaglądam tu czasem po słowo, po refleksję, po inspirację...i żeby pooglądać cudowne zdjęcia :)

pozdrawiam świątecznie i życzę tylko dobrych chwil!

Sara Deever pisze...

Spóźnione gratulacje z okazji rocznicy bloga :) no i oczywiście gratuluję zwycięzcom konkursu :)

Pozdrawiam

Jeniulka pisze...

Wow ale mamprezent gwiazdkowy super.

Jeniulka pisze...

A i gratuluję wszystkim współwygranym i mam superowy prezent gwiazdkowy

weisse_taube pisze...

Niezmiernie się cieszę z wygranej, gdyż będzie to mój jedyny prezent gwiazdkowy :) Dziękuję!

Elenoir pisze...

Uwielbiam kupować i dostawać książki, więc bardzo się ciesze, że zostałam wylosowana. Pozdrawiam:)

shiraja pisze...

gratuluję zwycięzcom a wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

moni pisze...

Ach DZIĘKUJĘ!!!! właśnie dotarła książka - bardzo dobry wybór ;-) pierwsze zdanie i już przeszły ciarki wspomnień kiedy to zaczytywałam się w horrorach:)! Dziekuję:-)