sobota, 26 grudnia 2009

322. Florence + the Machine


Okładka debiutanckiej płyty Lungs

Zdecydowałam się na oddzielny wpis - co prawda nie świąteczny, ale jeśli sobie zrobicie prezent, to będzie świąteczny ;-D - o zespole utalentowanej Brytyjki Florence Welch :-)

Polecanka z mojej strony to Florence + the Machine. Znacie? Jeśli nie, to musicie nadrobić zaległości ;-D Co za głos! Co za wyobraźnia! Koniecznie zajrzyjcie na My Space i posłuchajcie i pooglądajcie jej wersję [cover] klasycznej już piosenki Candi Stanton pt. You’ve Got the Love. Dla mnie muzyczne odkrycie roku! :-) A na dodatek 6 marca 2010 zespół zagra w Warszawie! Zobaczymy się? ;-D

2 komentarze:

holka polka pisze...

też bardzo polubiłam jej piosenki. Na koncert raczej nie dotrę, ale kupno płyty to już raczej kwestia czasu:) pozdrawiam

Ania vel Vespertine pisze...

Znam i lubię :) Piękne teledyski, bardzo odpowiada mi ich klimat...

Dziękuję za zyczenia świąteczne :) Sama już przesyłam noworoczne - wszystkiego najlepszego w 2010 roku!