niedziela, 27 grudnia 2009

323. SIA





© Sia

Sia powstała w Szwecji w 1963 roku, a jej założycielką była Sonja Ingegerd Andersson, projektantka słynąca z wyrobu sztucznych kwiatów, które są tak doskonałe, że dopiero po ich dotknięciu można się zorientować, że to jednak nie są żywe kwiaty. Osobiście nie przepadam za sztucznymi kwiatami, w żadnej postaci :-/ Ale w swej ofercie Sia ma też i naprawdę piękne, choć zupełnie proste przedmioty. Wypatrzyłam m.in. takie oto świąteczne szklane osłonki na świece :-)

6 komentarzy:

alizee pisze...

Śliczne, ja też nie przepadam za sztucznymi roślinami. Jednak czasem użycie ich daje bardzo fajny efekt.
Pozdrawiam serdecznie

naturee pisze...

ja też nie lubię sztucznych roślin, nie mam takiej energii w sobie gdy na nie patrzę. Jak są w okół mnie żywe roslinki, czuję się zupełnie inaczej :)

Kamila pisze...

Muszę przyznać ,że firma prezentuje piękne substytuty kwiatów(szkoda ,że nie pachną tak pięknie jak żywe rośliny)
Pozdrawiam

milqin pisze...

Sliczne rzeczywiscie. Podobaja mi sie takie zdjecia :)

Kardamonowa pisze...

Osłonki na ostatnim zdjęciu - super! Dają tyle możliwości...

Rybiooka pisze...

Osłoni miodzio :)
sztuczne kwiaty mam uraz blee