poniedziałek, 8 lutego 2010

335. Walentynkowy konkurs nr 23


Ależ jestem spóźniona! Obiecałam walentynkowy upominek w kolejnym konkursie, tym razem z numerem 23, i znów się zagapiłam :-/ a to tuż, tuż! Pisałam poprzednio, że mam coś dla miłośników... wszystko na fotce u góry!
Do rozdania są dwa pakieciki, które nazwiemy...

---> PIES
---> KOT

...bo przecież je też kochamy, prawda? ;-D
Sponsorem książek jestem ja :-) Wszystkich chętnych zapraszam do wpisywania się w komentarze według podanego schematu – kto chce książeczki-poradniki dla miłośników piesków, pisze PIES, a kto jest kociarzem całym sercem, pisze KOT :-) Jasne? Jasne, że jasne! ;-D
Losowanie tym razem w niedzielę, w Walentynki! Życzę powodzenia!

61 komentarzy:

Anek73 pisze...

KOT! KOT! KOT!

:)

http://anek73.blox.pl

ewarub pisze...

A ja mam dwa koty i dwa psy!
Ale żeby nie utrudniać piszę: PIES :-))
Pozdrawiam: ewa z bouvierką

Bewix - Bea pisze...

Pies, pies, pies...dla mojej cory ;-) ona taka psiara!

Rybiooka pisze...

Brawo za oryginalność i podejście do tematu :) Ja i pies i kot :) choć koty mamy dwa to nie umiem wybrać jednego zwierzaka.

bankierrr pisze...

PIES!

I proszę się nie dziwić, że ja Bankier proszę o ten pakiecik, ale to będzie moja Walentynka dla Mojej Pani, bo do końca nie jestem przekonany, czy Ona wie, jak mnie używać, konserwować, naprawiać ;))
Hau!Hau!

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

KOT:)
Pozdrawiam:)

Skarletka pisze...

KOT!!!
Bo mam kota na punkcie mojej Galiny, która pięć minut temu mnie ugryzła:)

Edith pisze...

zgłaszam się ;) od niedawna mam małą kocicę, więc KOT! :D

IVONNA pisze...

Psa mam długo a kota od niedawna więc przyda się instrukcja obsługi;)
Niech będzie KOT!
Pozdrawiam.

Maleństwo pisze...

Mam psa Kulisia więc... chyba pies! Pozdrawiam.

kalioppe pisze...

KOT!
chociaż id dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką także psa :)

Daga pisze...

No nie, no nie, tego konkursu nie mogę ominąć przecież!

PIES PIES PIES!!! :D

ktrya pisze...

Miau-abym chęć na książkę o kotach :)

Obsesja Kasiulka pisze...

Oczywiście, że KOT!!!

pasiakowa pisze...

Gdyby trafiła się mi instrukcja obsługi KOTA, na pewno wiedziałabym komu ją wręczyć w prezencie ;)

Ada pisze...

Jestem Ada ,która tutaj z e-mailem
wpada
wara@poczta.forward.pl
KOT :)

Dorota pisze...

PIES! Kocham psy!

Mariola pisze...

Pies

Safrin pisze...

Pies! Piesio! Piesiaczek! :)

ninetaj pisze...

KOT!

Matylda_ab pisze...

Kot! ;))

Przemek pisze...

KOT, oczywiście ;-)

Małgorzata pisze...

PIES :)

Amalena pisze...

PIES! PIES! PIES! - ale trafiłaś, właśnie zaczęłam sama szkolić mojego kundelka bo strasznie mnie zdominował i muszę temu jakoś zaradzić, oby się udało :)

mordka pisze...

Pieska chcemy kupic niebawem więc przyda się poczytać instrukcję :)

PIES:)

http://mmmordka.blogspot.com/

Kardamonowa pisze...

Kot i pies - nie mam żadnego zwierzaczka, a w marzeniach i kota i psa ;) Nawet imiona mam zaplanowane na wypadek, gdyby kiedyś pojawiły się zwierzaczki.

Mój świat i hafty pisze...

Kot,kot koteczka:)

ines321 pisze...

PIES!!

Himilika pisze...

udny wybór, ale niech będzie PIES!

Sara Deever pisze...

PIES !

:)

Pozdrawiam

Vampire_Slayer pisze...

Pies, pies! :)
Oglądałam tą książkę w empiku, jest świetna!

mrouh pisze...

Kot, bez dwóch zdań, z jednym: "Miau!"!:-)

Magdalena Adamczewska pisze...

PIES

kudłaty w dodatku

;)

Zuza pisze...

zdecydowanie PIES! :D

hihihi :)

jasnobłękitna pisze...

Kot!:)
Pozdrawiam!

Ania pisze...

PIES! :D

Ania
http://ksiazkownia.wordpress.com/

Anna pisze...

KOT! :)
Ale to nie dla mnie, to byłoby prezentem dla mojej przyjaciółki, prawdziwej kociary! :)

miauka vel florist pisze...

Kot :) o taki o http://ot-tak-sobie.blogspot.com/2009/02/rude.html

Agathé pisze...

KOT :)
Pozdrawiam
hafciara.blogspot.com

Ewelina pisze...

Kot, kicia!!
Pozdrawiam serdecznie:):)

Małgorzata pisze...

OJ OJ OJ Pies jasne że pies. Kot mi zwiał jak zima przeszła parę lat temu - pewnie obraził się za kastrację hahahahaha

Kasmatka pisze...

I Kot i pies:)

krepińska pisze...

KOT
Pozdrawiam

aulik pisze...

Kot :)

swoją drogą możnaby dyskutować "o wyższości kota nad psem" - jak to kiedyś powiedział (mniej więcej ;)) ) Jan Tadeusz śtanisławski, hi, hi :D

Sirocco pisze...

KOT! - bez dwóch zdań ;)

Caitri pisze...

Po książeczki tym razem nie staję w kolejce, ale zapraszam po wyróżnienie: http://i-love-impala67.blogspot.com/2010/02/wyroznienie.html

Pozdrawiam!

litera pisze...

KOT:)

ściskam serdecznie!

Weronika pisze...

Oj, nie moge się zdecydowac.
To i Psiak i Kociak:)

Pozdrawiam - pierwszy raz biore udział w twoim konkursie - przegladając poprzednie - wiele mnie omineło!

edith pisze...

nie wiem czy mogę sie jeszcze załapać ale jak co to
PIES

Agata pisze...

PIES! :)

Chyba jeszcze zdążyłam!

klamaja pisze...

Bardzo lubię Tu zaglądać, bardzo przyjemnie się czyta Twoje posty i ogląda zamieszczone ciekawe zdjęcia które wprowadzają w miły nastrój :) no szkoda że się spóźniłam bo chętnie bym się zapoznała z instrukcja obsługi kota hehe ;), ale to nic ;)pozdrawiam ciepło :)

shiraja pisze...

no to jak jeszcze można to się zgłaszam na PSA, PIES, PIES :)

pozdrawiam

http://shiraja.blogspot.com/

slid pisze...

Hej mozna jeszcze? to już stoje w kolejce po książeczkę, oczywiście wybieram PSA

Raija pisze...

KOT!~bo mam trzy i czasem faktycznie ta instrukcja obsługi by się przydała. :)

Pyza pisze...

Hej zgłaszam się do udziału

Molly pisze...

PIES! ;))

www.mollownia.blogspot.com

maueczarne pisze...

Kooooooooooooooooooooooooooooooooot!

:)

Lady Aga pisze...

To ja oczywiście PSA poproszę:)

Katarzyna pisze...

Pies:D

Pozdrawiam

Kalisz made pisze...

hau,hau :)

Natka pisze...

Skoro mam jeszcze szansę... :)

KOT :)