sobota, 27 lutego 2010

338. Losowanie nr 23



Na początek chciałabym wszystkim podziękować za udział w losowaniu! Jak zawsze sprawiacie mi tym wielką przyjemność [tak, tak, ja też mam wielką frajdę :-D zwłaszcza gdy losuję zwycięzców!]. Tym razem jestem też winna przeprosiny – konkurs „walentynkowy” – z powodu złośliwości przedmiotów martwych :-/ czyli komputera – opóźnił się straaasznie. Zatem dziękuję też za cierpliwość!

I już dłużej nie zwlekając, podaję, kto wygrał:

---> pakiet PIESbankierrr
---> pakiet KOTSkarletka

Serdecznie gratuluję! :-D
Zapraszam na mojego maila [jest u dołu strony] do sfinalizowania konkursu – potrzebne Wasze adresy, żebym mogła wysłać książeczki. Oczywiście, jak zawsze solennie zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są bezpieczne – nigdy nikomu ich nie przekazuję, sama też z nich nie będę korzystać [poza wysłaniem paczek, oczywiście ;-D ]!

= = = = =

Za tydzień zaczyna się już marzec! A zatem konkurs musi być bardzo kobiecy ;-) i seksowny... W poniedziałek zapraszam do nowego konkursu!

8 komentarzy:

Zuza pisze...

gratuluję :)

bankierrr pisze...

Hip, hip!!! Hura, hura, hura!!!
Wygrałem!!! Jestem najszczęśliwszym jamnikiem pod Słoncem i Księżycem, a może nawet w całej Galaktyce :))
Dziekuję losowi :))
Poproszę Moją żeby czytała na głos - to przyda się zarówno Jej, jak i mnie :)
Można powiedzieć, że dwie osoby (ja za taką się uważam, w końcu nie na darmo nazywam się Bankier ;)) będą uszczęśliwione.
Relacje zdam na swoim blogu.
Merdam ogonkiem na 'do zobaczyska'
PSssst:
Czy mogę wykorzystać zdjęcie z MOIM szczęśliwym losem, aby pochwalić się na swoim blogu? Jeśli nie - to nie szkodzi, wystukam kilka słów radości :))
Hau, hau - Bankiś

IVONNA pisze...

Gratulacje :)

Kama pisze...

Zapraszam od jutra do Lawendowej Galerii: http://lawendowa-galeria.blogspot.com/ na wyprzedaż. Może coś ci się spodoba, a może znasz kogoś, kto będzie zainteresowany. Zaznaczam, że część dochodu przeznaczona będzie na Hospicjum Małego Księcia w Lublinie. Jeśli możesz, rozpowiedz to wśród znajomych blogowiczów. Pozdrawiam.

Edith pisze...

gratulacje :)

Skarletka pisze...

Oooo!!!! Jaka wspaniała wiadomość!! Bardzo się cieszę i aż nabrałam ochoty, żeby u siebie jakiś konkurs z nagrodami urządzić:))))

Amalena pisze...

Gratuluję :) Może następnym razem się uda:)

Agnieszka pisze...

Z tej samej serii mam książkę: Bobas - instrukcja obsługi:)