poniedziałek, 1 marca 2010

339. Kobiecy konkurs nr 24


Za tydzień Dzień Kobiet :-) Wiem, wiem, źle się kojarzy to święto, ale ja mam bardzo miłe wspomnienia ;-) Co prawda byłam małą pyzą, te 30 lat temu [eh! staruszka ;-) ze mnie], ale mama wracała wtedy z pięknym goździkami [znakomita większość kobietek w mojej rodzinie uwielbia te kwiatki, sama też chętnie kupuję je do wazonu w pokoju]. Ale... abstrahując od kwiatków i trudnych lat PRL-u, jest to kolejna okazja, by ogłosić książkowy konkurs nr 24! Do zgarnięcia są trzy egzemlparze bardzo seksownej lektury:

– Vivienne Cass NIEUCHWYTNY ORGAZM

...którą zasponsorowało Wydawnictwo Replika z Poznania :-) Od siebie dodam do każdej przesyłki bardziej romantyczne czytadełko. A zatem, dziewczyny [i chłopaki], do boju... tzn. do komentarzy ;-) Czas do niedzieli, rozwiązanie w poniedziałek 08 marca! Zapraszam!

86 komentarzy:

Edith pisze...

zgłaszam się :) zapowiada się ciekawa lektura ;D

Claudette pisze...

Ja również się zgłaszam. Intrygująca książka :)

milqin pisze...

Tytul intrygujacy, z ciekawosci sie zapisze ;)

Miss Jacobs pisze...

To i ja się zgłaszam :)

Piuma (Asia) pisze...

zgłaszam się ')

Zuza pisze...

a Panienka tyle konkursów organizuje, że aż człowiekowi się oczy świecą ;););)
kocham książki, więc chętnie się przyłączę :)

pozdrawiam

holka polka pisze...

dopisuję się do komentarzy. Biorąc pod uwagę tytuł, to pewnie będzie tłoczno w komentarzach:) pozdrawiam

kot_w pisze...

Zgłaszam się;-)) Zapowiada się ciekawie!
Pozdrawiam
kot w butach

Zaczytana pisze...

jest to pierwszy konkurs, w którym biorę udział :) ale za to jaki słodki :) ksiązka zapowiada sie bardzo intrygujaco ;)

Alegria pisze...

Staję do "boju".

hasita86 pisze...

Chętnie stałabym się właścicielką książki, więc się zgłaszam :)

Tucha pisze...

Ja też :) Ja też :)

Jagusia pisze...

a może by tak panowie poczytali nieco o tej stronie kobiecości?
...nie jestem naiwna...
zatem biorę sprawy w swoje ręce :D
zgłaszam się do konkursu

ktrya pisze...

zgłaszam się :)

nayanka pisze...

Ja z chęcią się ustawię w kolejce :)

Anek73 pisze...

A ja mam z 8 marca pozytywne skojarzenia, więc chętnie się zgłoszę :P

http://anek73.blox.pl

Caitri pisze...

Zgłaszam się :D

mordka pisze...

Staję w ogonku, bo lektura ciekawa

slid pisze...

Ciekawe :) też się zapisze

Matylda_ab pisze...

I ja się zapisuję. Przyznam, że książka mnie intryguje. ;)

Izabela Maria pisze...

a za czym kolejka ta stoi? :)

to ja też przystanę

reala pisze...

Też pamiętam goździki i rajstopy, które mama z pracy przynosiła tego dnia.
Ustawiam się w kolejce

aagaa pisze...

Zapisuję się!Pozdrawiam

Mariola pisze...

zgłaszam się także

violka pisze...

z tej okazji kwiatka i tak nie dostanę, to może chociaż książkę u Ciebie wylosuję Powiadomiłam innych o Twoim konkursie

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

Renata pisze...

Intrygujący tytuł. Zgłaszam swój akces:)

aeljot pisze...

To i ja stanę w kolejce :)

Anna pisze...

Zgłaszam się:)

Himilika pisze...

Zgłaszam się i ja :).

Rybiooka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Ja chyba też tych pończoch i goździków nie pamiętam :) ale na Manifę jakąś bym poszła :D

cwasia pisze...

Czy ja też mogę się przyłączyć do kolejki?

Aneladgam pisze...

Jako stuprocentowa kobieta, uwielbiająca zapach goździków, dołączam :)
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

klamaja pisze...

Ooooo ale kolejka :D i mnie tytuł zaciekawił , zgłaszam się z wielka chęcią ;)

madziula pisze...

a na książki to się ustawię a co :)

Zula pisze...

Może tym razem się uda :)

Jolanta pisze...

I ja się wpisuję na listę. :-)

clevera pisze...

O, coś odważnego! Zgłaszam się.:)

Amalena pisze...

Na ciekawą lekturę zawsze stanę w kolejce :) Buźka

ines321 pisze...

To i ja znów spróbuje szczęścia w kolejnym konkursie:)
Pozdrawiam

Maleństwo pisze...

Ależ duuuużo chętnych!!!
No to ja też się zgłaszam do kompletu.

Mój świat i hafty pisze...

Ja też lubie to święto, na Ukrainie to do tej pory WAŻNE święto:):):)
Pozdrawiam!

Kasia pisze...

Uważam, że to święto jest bardzo ładne i fajne :)
A książka ma bardzo ciekawy tytuł ;)

Bewix - Bea pisze...

chetnie przygarne ksiazeczke lekka i przyjemna...akurat wpadlam w wir romansidel...pozdrawaim :-)

Agatoris pisze...

Moja Babcia by rzekła: "Same świntuchy!!!" :D
dopisuję się do listy

ROMA pisze...

Po prostu grzech przepuścić taka okazję!

miodo_oka pisze...

Ustawiam się w kolejce po te marcowe prezenty :)

Dorota pisze...

z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
lewinskador@gmail.com

Kardamonowa pisze...

Ja też lubię goździki! Pamiętam takie Dni Kobiet o których pisałaś - moja mama też wracała z goździkiem a nawet "rajstopami" z przydziału ;))))

AgnieszkaMD pisze...

i ja ustawiam się po ciekawą lekturę :)

aventia pisze...

Zgłaszam się :)

MROFKA pisze...

"Nieuchwytny orgazm" - bardzo intrygujący tytuł. Pobudził moja ciekawość i to nie tylko umysłową.

Inviernita pisze...

Ustawiam się w kolejce:)
agnzimka[@]gazeta.pl

nati pisze...

książek nigdy za wiele i ja się więc po takową ustawiam, a czytelników zapraszam na małe candy zakładkowe do siebie do dzisiaj :)
http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

Nessa pisze...

zgłaszam się oczywiście ;)

IVONNA pisze...

Ustawiam się w tej długaśnej kolejce. Pozdrawiam.

weisse_taube pisze...

Ło matko, jaka kolejka! Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu! :)

Kasmatka pisze...

i ja się zgłaszam :)

Sirocco pisze...

I ja też się ustawiam :)

Anna pisze...

Ja nie mam złych kojarzeń z Dniem Kobiet, może dlatego, że młoda dziewczyna jeszcze jestem :D Oczywiście ja też mam nadzieję, że wygram czytadło :)

Joanna pisze...

tak więc już tradycyjnie i ja się zgłaszam. Pozdrawiam.

shiraja pisze...

i ja mam chrapkę na taką nietuzinkową książkę ;)

http://shiraja.blogspot.com/

Ada pisze...

Dobry Wieczór

Wpisuje się Ada ,która z e-mailem
tutaj wpada
wara@poczta.forward.pl

izusr pisze...

Ja też się zgłaszam! :)

Marzena pisze...

Tytuł ciekawy.Sprobujmy więc szczęścia

Pia Gizela pisze...

Ja też mam ochotę zaczytać się w tej książce!!!

Pyza pisze...

mmmm....t może być ciekawe
zgłaszam się !!!

Agnieszka pisze...

Ciekawe, ciekawe... zapisuje się i ja:)

aulik pisze...

kobiety zasługują na swój dzień! - chociażby za nasze kobiece kształty i niezawodną kobiecą intuicję :)))

pozdrawiam i wpisuję się na długaśna listę :)

renataa25 pisze...

Zapisuję się, bo ciekawość jest silniejsza ode mnie, a lubie czytać, więc ustawiams ie w kolejce:)

Mira pisze...

Kusząca lektura. Może gdy zgłębię tajniki owego stanie się bardziej "uchwytny". Nie mogę się nie zgłosić :))

Wisienka pisze...

ciekawa lektura :)
to i ja sprobuje

Klaudia pisze...

zgłaszam się również ^^! ;)

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

zgłaszam się tez i ja, może tym razem..... pozdróweczki

Magdalena Adamczewska pisze...

Podoba mi się ilość komentarzy pod tym postem :) przebiła nawet ilość wpisów pod konkursem kocio-psim :)
Od razu widać co ludzie lubią :)
pozdrawiam serdecznie

:)

minimysz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
minimysz pisze...

Jakiś błąd mi wyskoczył, więc jeszcze raz zapisuję się na listę.

Seszen pisze...

Ciekawe książeczki:) Chętnie się ustawię w kolejce:)
http://swiatnaszkle.blogspot.com/

Pozdrawiam:)

kot&malenstwo pisze...

Zgłaszam się dzielnie w kolejeczce stając.

:)

aga pisze...

Maszyna mi się popsuła, więc będzie czas na czytanie.
pozdrowienia
aga

truskawkaM pisze...

kosząca lektura ;)

Agata pisze...

Tytuł zachęca do spróbowania szczęścia w losowaniu! :]

Oura512 pisze...

Zgłaszam się i ja :)
http://oura512.blox.pl

Kinga pisze...

uff jaka kolejka :) pozwolę sobie stanąć na szarym końcu :)

ankhu02 pisze...

hello :)
pozdrowienia z goracych Indii... zglaszam sie :D

Mili pisze...

Też sie zapisują, bom ciekawa tej lektury