poniedziałek, 5 kwietnia 2010

350. Konkurs nr 25 - wiosenny!


Wiosną, gdy zrzucamy ciepłe i puchate kurteczki, można zauważyć... pięknie zaokrąglone brzuszki ;-) Są takie, co zaokrągliły się po zimowym magazynowaniu, zwanym prościej: łakomstwem – jak mój na przykład ;-D – i takie, które rosną sobie szczęśliwe przez 9 miesięcy. Jest to taka pora roku, gdzie zawsze „bardziej” je widać – po prostu od razu rzucają się w oczy i sprawiają, że się uśmiechamy :-) I właśnie one – te brzuszki – będą motywem przewodnim konkursu nr 25! Dzięki nieocenionej K. [dziękuję jak zawsze!] z poznańskiego Wydawnictwa Replika do zgarnięcia jest „pozytywnie nakręcona” seria trzech książeczek dla przyszłych i obecnych rodziców. Od siebie dodaję równie zabawną książeczkę, która pomoże rodzicom przechytrzyć małych urwisów ;-)

Co dalej, już wiecie – trzeba wpisać się w komentarze pod tym postem. Czas trwania konkursu – do piątku do północy. Losowanie w sobotę. Zapraszam!

28 komentarzy:

Mili pisze...

To ja się zapisuje na takie książeczki.
Pozdrawiam serdecznie i dyngusowo

Himilika pisze...

I ja również się zapisuję :). Pozdrawiam bardzo świątecznie!

Agaton pisze...

Ja także się zapisuję :)
Pozdrawiam!

Aspartate pisze...

Zgłaszam się :) Choć maluchów na razie nie planuję, to chętnie czytam ciekawe informacje na przyszłość.

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

http://anek73.blox.pl

Obsesja Kasiulka pisze...

Koniecznie się zapisuję :O)
Książeczki napewno się przydadzą!

milqin pisze...

a z checia by mi sie przydala, to przechytrzenie mnie skusilo ;)

Bewix - Bea pisze...

...i ja sie zglaszam! Moze cos nowego sie dowiem...
pozdrawaim swiatecznie ;-)

Zielona pisze...

Chętnie dowiem się co mnie będzie w przyszłości czekało przy maluchach ;)
Pozdrawiam

nayanka pisze...

Ja chcę, ja chcę!! Takie na czasie są ;)

Mariola pisze...

Ja sięzapisuję. Mariola G.

montgomerry pisze...

to ja też:)

Pozdrawiam

ewarub pisze...

Mój syn bierze ślub wkrótce :-))
Mam nadzieję, że zostanę babcią, więc książeczki będą jak znalazł.

Edith pisze...

zgłaszam się :) przyda się na przyszłość ;)

Joasiunia:) pisze...

Oj to i ja i ja... Kto wie:D Może w niedalekiej przyszłości coś trzeba będzie zaplanować hihi;)

Joanna pisze...

Więc i tym razem się zapiszę. Pozdrawiam serdecznie.

Seszen pisze...

Chętnie się zapiszę tym bardziej, że takie książeczki bardzo by mi się przydały, tym bardziej, że pojawienie się pierwszego małego członka naszej rodziny już na dniach:)Pozdrawiam:*

hundredacrewood pisze...

Takie ksiazeczki jak jabaedziej sie przydadza :)

Maleństwo pisze...

To ja też chętnie.
Pozdrawiam

Sirocco pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sirocco pisze...

Oj przydałyby się, przydały...
więc grzecznie się ustawiam w kolejce :)

Natka pisze...

Moja siostra ma właśnie taki zaokraglony brzuszek! :) Staję w kolejce.

Pyza pisze...

Zapisyję się!! warto dowiedzieć się więcej o dzieciach:)

AgnieszkaMD pisze...

Ja mam w planach rośnięcie brzuszka przez 9 miesięcy więc takie książeczki bardzo by mi się przydały :).
Chętnie się zapisuję :).

Ada pisze...

Dzień Dobry

9 miesięczny okres to czas radości
więc Ada ze swym e-mailem tutaj zagości .
wara@poczta.forward.pl

Dorfi pisze...

Dopisuję się w ostatniej chwili do tych wspaniałości.
www.dorfi.blox.pl

Ja pisze...

Wpisuję się :D Jako dumna nosicielka 8 miesięcznego brzuchola :D Przesyłam kopniaczki!

Miss Jacobs pisze...

W takim razie i ja się zgłaszam :-).