sobota, 10 kwietnia 2010

351. Losowanie nr 25


Już sobotnie popołudnie, a zatem czas na rozwiązanie wiosennego konkursu nr 25! Losowanie się odbyło – co widać na załączonym obrazku ;-D – i osobą, do której powędruje pakiecik książek o dzieciaczkach jest...

=> hundredacrewood

Serdecznie gratuluję i już teraz życzę cudnej lektury! :-D
Zapraszam na mojego maila [jest u dołu strony], bo potrzebny jest adres do wysyłki. Oczywiście, jak zawsze solennie zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Twój adres jest bezpieczny: nigdy nikomu go nie przekażę, sama też – poza bieżącą przesyłką – nie będę z niego korzystać [chyba, że się umówimy inaczej ;-) ]!

Na kolejny konkurs zapraszam już w przyszły piątek :-) Tak, tak, wiem, że to szybko, ale w związku ze swoim niedawnym wpisem na temat Paryża, dostałam do rozdania fantastyczną, tematycznie związaną z Paryżem nowiuteńką książkę od poznańskiego wydawnictwa Replika. Droga K. o złotym serduszku, jesteś niesamowita!!! :-) Dziękuję!!! A Was, drodzy Czytelnicy, zapraszam za kilka dni do boju o książeczki ;-D Zapewniam, że warto!

3 komentarze:

ewarub pisze...

A ja w poniedziałek idę do szpitala na operację! Czy mogę, w drodze wyjątku, zgłosić się do następnego konkursu już dzisiaj? Z góry dziękuję :-)))

klamaja pisze...

książka na temat Paryża by mi się przydała zwłaszcza że zobaczę go niedługo na własne oczy, będę wyczekiwała na konkurs :D

hundredacrewood pisze...

Szczesciara ze mnie, nie ma co:) Dziekuje bardzo za konkurs i wygrana!!!