piątek, 16 kwietnia 2010

352. Konkurs nr 26


Rozpoczynam kolejny konkurs książkowy [tak, mimo atmosfery panującej w Polsce i nie, nie będę niczego komentować. Kiedyś obiecałam sobie, że tu, na blogu, nie dam się wciągać w polityczne i religijne spory, zatem i teraz zmilczę...]. Zgodnie z obietnicą z poprzedniego postu do wylosowania w konkursie nr 26 są trzy egzemplarze super nowości z poznańskiego Wydawnictwa Replika :-)


=> Amelie Sobczak-Sabre PARYŻANKA


O książce: „Bohaterka Paryżanki jest młodą i atrakcyjną polską emigrantką obdarzoną celnym zmysłem obserwacji. Jej opowieść to dialog z Paryżem – miastem, które tak jak kochanek nie zawsze mówi prawdę, nie zawsze wyraża swoje zainteresowanie i czasem nie okazuje czułości. Co zrobić zatem, by nie zniechęcić się do atmosfery miasta miłości, wyszukanego jedzenia i mody oraz nie zrazić się do odbiegających od ideału mężczyzn? Potraktować ich i całe swoje życie z dużą dawką humoru. I oczywiście wciąż poszukiwać prawdziwej miłości...”.

Od siebie dodam wiosenny stempelek gumowy na drewnianej rączce do wykorzystania w pracach typu scrapbooking, ozdabiania kopert i widokówek, zeszytów i pamiętników oraz innych prac ręcznych. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni :-)

Jedynym warunkiem udziału w tym konkursie jest moja prośba do Was [którą możecie, ale przecież nie musicie spełnić ;-) ]: pokażcie książkę u siebie, polećcie ją znajomym, którzy tak jak Wy kochają czytać książki. Mała reklama, ale zapewniam, że warto – Paryżanka to naprawdę mądra, pogodna książka. Wszystkich chętnych do udziału w losowaniu zapraszam do komentarzy. Konkurs trwa do przyszłego piątku do północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę, 24 kwietnia. Zapraszam!

68 komentarzy:

Caitri pisze...

Zgłaszam się.

abigail pisze...

Książka zapowiada się znakomicie, chętnie o nią powalczę.

ktrya pisze...

To i ja się zgłoszę a o książce zaraz dam info :)

Motylek pisze...

Ja też się zgłaszam i już zamieszczam posta z linkiem u siebie.
Motylek 73

Matylda_ab pisze...

Zgłaszam chęć. ;)) Zrobię, o co prosisz! :))

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

kisieltruskawkowy pisze...

Ja tez jestem chętna! Info u mnie na bocznym :)

Caitri pisze...

Zamieściłam już informację u siebie ;)

katja pisze...

jestem ;)

barbaratoja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
barbaratoja pisze...

Coś się pokręciło, a chodzi o to, że ja staję do losowania;)
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Bewix - Bea pisze...

i ja i ja staje do ogonka

Mariola pisze...

Ja też poproszę, chętnie ją przygarnę. Mariola

AniaZosia pisze...

Smakowicie się zapowiada... :)
Staję w kolejce :)

reala pisze...

Jestem

Maleństwo pisze...

Ja również mam chrapkę.
Pozdrawiam

Dorota pisze...

Niestety nie mam bloga więc nie wiem czy powinnam stanąć w kolejce ale spróbuję bo książka naprawdę mnie zainteresowała :-)Pozdrawiam cieplutko :-)
lewinskador@gmail.com

Mili pisze...

Równiez ustawiam się w kolejce po ta książkę
pozdrawiam serdecznie

Edith pisze...

zgłaszam się :)

aeljot pisze...

I ja ustawiam się w kolejce :)

Ataner pisze...

Ja rowniez sie zglaszam. Motylku, dzieki. Wierze w to, ze bedzie mozna ja kupic w ksiegarni wysylkowej.
Z moim szczesciem, nie wierze..

emade76 pisze...

Kocham książki, kocham Paryż, więc ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam. emade.blogspot.com

Seszen pisze...

Oczywiście zgłaszam się do konkursu:) Informacja podana już na moim blogu i mam nadzieję, że dzięki temu zachęcę innych do przeczytania tej książki:)

Latarnik pisze...

Po książkę i po stempelek dla Żony :)

Dobrze, że się nie dajesz wciągnąć w te coraz dziwniejsze nastroje. My też się staramy :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :) Wpis już zamieściłam :)

http://anek73.blox.pl

Aneladgam pisze...

I ja chętnie dołączę do konkursu.
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

sabinka.t1 pisze...

Chętnie ustawie się w kolejce (O:

http://sabinkat1.blox.pl/html

Himilika pisze...

Zgłaszam się i ja! Uwielbiam książki w takich klimatach :).

sandi09 pisze...

Zgłaszam się! Może tym razem mi się uda. :) / cudnie-paskudnie.blog.onet.pl

makneta pisze...

Bardzo chętnie przeczytałabym tę książkę więc również ustawiam się w kolejeczkę.
Pozdrawiam

Ada pisze...

Witam :)

Czy bagietka ,czy Paryżanka
o takiej wspaniałej książce myślę od
samego ranka.

wara@poczta.forward.pl

pozdrawiam
ADA

Kasiek - o mnie pisze...

zgłaszam się i ja

monawmona pisze...

Witam , książka zapowiada się ciekawie . Informacja w lewej kolumnie na moim blogu .
Pozdrawiam. Monika

izusr pisze...

I ja się zgłaszam! :)

Dorota pisze...

To i ja biegnę do kolejki się ustawić, kocham książki, co prawda zaczyna mi już na nie brakować miejsca na półkach, ale zawsze jedna jeszcze się zmieści!

Mój świat i hafty pisze...

Lubię książki i chętnie będę polecać:)

Zula pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :)

Kaś pisze...

i ja się zgłaszam... bardzo chętnie bo ciekawie się zapowiada:)

shiraja pisze...

ja też się zgłaszam, zaintryowałaś mnie tą książką i z ielką chęcią bym ją przeczytała

http://shiraja.blogspot.com/

Piuma (Asia) pisze...

ie przeczytam ;)

Domma79 pisze...

chetnie sie skusze, bo na ksiazki warto:))
pozdrawiam

Kardamonowa pisze...

trygująca książka - zgłaszam się do zabawy ;)

Zuza pisze...

Chętnie się zgłoszę :) a wieczorem napiszę posta u siebie :)

brzydula pisze...

I ja spróbuję swego szczęścia :)
Pozdrawiam!

pasiakowa pisze...

O, książeczka :)
Ustawiam się w kolejce :)

Pozdrawiam!

Inviernita pisze...

Zapisuję się:)
agnzimka@gazeta.pl

klamaja pisze...

I ja się zgłaszam ;) Pozdrawiam ciepło :D

nati pisze...

ja jak zawsze książkom oprzeć się nie potrafię, a ta zapowiada się ciekawie więc ustawiam się w kolejce :)

La Raposa pisze...

uwielbiam czytać książki, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
pozdrawiam
Agnieszka

WaIwona pisze...

Ustawiam się w tej długaśnej kolejce ;O)
http://waiwona.blogspot.com/

Novinka pisze...

Zapisuję się na listę chętnych.
Info u mnie na blogu w pasku bocznym oraz osobny post o konkursie i książce.

http://novinkowo.blogspot.com/

Kasmatka pisze...

I ja z przyjemnością powalczę:)

Anna pisze...

Zachęcająco brzmi opis książki. Właśnie tak wyobrażam sobie Paryż: pary zakochanych nad Sekwaną i modne panie w wytwornych restauracjach... może kiedyś przekonam się, jak jest naprawdę? :)

shyla pisze...

Uwielbiam Paryż, ale najlepiej ten z końca wieku.

Miss Jacobs pisze...

I ja również się zgłaszam :-).
Inf. u mnie po prawej stronie.

stula pisze...

Ustawiam sie w kolejce i książke reklamuję u siebie:)

Agata pisze...

Jak najbardziej się zapisuję! :)

maggie pisze...

ja też, ja też :)

AgnieszkaMD pisze...

I ja chętnie stanę się posiadaczką nowej książki :).

litera pisze...

Tak sobie myślę, że może i ja się do losowania zreflektuję?;) Czasami warto zajrzeć w rejony inne, niż mój ukochany Daleki Wschód. Więc tak, chętnie się zgłaszam, proszę ślicznie o uwzględnienie mej osóbki w losowaniu.

Pozdrawiam serdecznie!:)

Alicja pisze...

Zgłaszam się

mamamichasia pisze...

ja też się zgłaszam )

MROFKA pisze...

Zawalczę o tę książkę, już dawno nie czytałam (ostatnio tylko dziecięce lektury).

miodo_oka pisze...

I ja z przyjemnością powalczę ...

Agaton pisze...

Ja również się zgłaszam :-)
hafty-i-hafciki.blogspot.com

MamaKini pisze...

Bardzo chciałabym wygrać... :)

dotii pisze...

Zgłaszam się:)

Teresa pisze...

Bardzo chętnie staję w kolejce, bo mam wielki apetyt na tę książkę.
http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl