niedziela, 9 maja 2010

361. Irysy






Foto © :-) moje. Wszystkie zdjęcia robione Olympusem E-510 z krótkim kitem.

I na koniec zostawiłam przepiękne iryski, którym nota bene robiłam zdjęcia w pierwszej kolejności :-) około godziny 9.00.

W kilku poniższych postach pokazałam zdjęcia z wypadu do Ogrodu Botanicznego w Poznaniu z soboty 08 maja. Pogoda niestety nie dopisała - było pochmurnie, duszno jak przed burzą, z lekkim tylko chłodnym wiaterkiem.

Nie mam w zwyczaju „podbijać” zdjęć swoim podpisem czy też logo utrudniającym kopiowanie, dlatego liczę na uczciwość wszystkich tutaj zaglądających. Bardzo proszę nie kopiować zdjęć na inne portale [chyba że na pulpit waszego prywatnego komputerka ;-) ], uszanujcie prawo autorskie! Jeśli chcesz wykorzystać któreś zdjęcie komercyjnie, najpierw napisz do mnie!

5 komentarzy:

Matylda_ab pisze...

Piękne irysy! Naprawdę cudowne.

IVONNA pisze...

Prawdziwe piękności!

abigail pisze...

Wspaniałe zdjęcia, zwłaszcza te iryski, takie polskie.

Rybiooka pisze...

Cudne, już w tamtym roku pisałam że uwielbiam Irysy !!!

Dyta pisze...

przepiękne kwiaty, wspaniale uchwycone :)